Godislöfte
_95 Alla barn
  1. Lhisa
    #1

    Godislöfte

    Linnea vill from nu ha godisuppehåll. Och till nyår vill hon då ha en summa pengar om hon klara det.
    Vilken summa kan då vara rimlig? Det blir ju nu inte ett helt år eftersom hon vill börja nu, men det spelar ju ingen roll.
    När jag hade godislöfte (är iofs ett tag sen ) så fick jag första året 100:- och andra året 200:- .
    Kan typ 300:- vara rimligt i nutid?
  2. 1
    Godislöfte Linnea vill from nu ha godisuppehåll. Och till nyår vill hon då ha en summa pengar om hon klara det.
    Vilken summa kan då vara rimlig? Det blir ju nu inte ett helt år eftersom hon vill börja nu, men det spelar ju ingen roll.
    När jag hade godislöfte (är iofs ett tag sen ) så fick jag första året 100:- och andra året 200:- .
    Kan typ 300:- vara rimligt i nutid?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2
    Mina barn har precis avslutat sina godislöften och hade uppehåll 1 år. För det fick de 1000 kr var.
  4. 2
    Mina barn har precis avslutat sina godislöften och hade uppehåll 1 år. För det fick de 1000 kr var.
  5. Lhisa
    #3
    Oj, jag är nog lite snål med min 300:- då. :-)
    Vi har nu kommit överens om 600:- iallafall.
    Får väl höja nästa år om det går bra och hon vill fortsätta.
  6. 3
    Oj, jag är nog lite snål med min 300:- då. :-)
    Vi har nu kommit överens om 600:- iallafall.
    Får väl höja nästa år om det går bra och hon vill fortsätta.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Kostnaden för det godis hon inte äter?
    Våra barn får själva bestämma om de vill spara sin godispeng eller inte. Ett godislöfte känns svårt att kontrollera då de bor halva tiden hos sina andra föräldrar.
  8. 4
    Kostnaden för det godis hon inte äter?
    Våra barn får själva bestämma om de vill spara sin godispeng eller inte. Ett godislöfte känns svårt att kontrollera då de bor halva tiden hos sina andra föräldrar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar