Elin med Vilme!
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Elin med Vilme!

    Hej!
    Hur är det med er? Har tänkt på dig så mycket sedan ditt inlägg här för en tid sedan. Hoppas att ert liv håller på att stabilisera sig och att allt är gott med dig och bebin.
    Skall hålla alla tummar för er.

    Ni är i mina tankar. Konstigt hur man kan engagera sig mentalt i andra människors öden, speciellt såna man inte ens har mött.

    Juja
  2. 1
    Elin med Vilme! Hej!
    Hur är det med er? Har tänkt på dig så mycket sedan ditt inlägg här för en tid sedan. Hoppas att ert liv håller på att stabilisera sig och att allt är gott med dig och bebin.
    Skall hålla alla tummar för er.

    Ni är i mina tankar. Konstigt hur man kan engagera sig mentalt i andra människors öden, speciellt såna man inte ens har mött.

    Juja
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    Vad gullig du är!

    Tack vi mår bra! N är hemma och det går framåt. Han är trött och yr, men annars är han sitt vanliga jag... Jag tänker inte på att han är sjuk hela tiden, men det är klart att tanken kommer över en ibland. Han klarar ju av att göra i stort sett vad som helst, men han blir ju så tröööött.
    Vilme är lycklig över att ha sin pappa hemma, och bebis verkar må prima. Jag mår oxå bra, men självklart kanske jag skulle behöva ta det liiite lugnare egentligen (är i v. 35 nu). Men någon måste ju göra "jobbet" här hemma, och just nu är det jag som är den piggaste av oss. Vi har visserligen mycket hjälp av mina föräldrar men man vill ju klara de "vanliga sakerna" själva.. (Fast idag har de varit här och tvättat fönster och rensat i trädgården, och det var mycket välkommet)

    Tack för att du tänker på oss!
    kram
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  4. 2
    Vad gullig du är! Tack vi mår bra! N är hemma och det går framåt. Han är trött och yr, men annars är han sitt vanliga jag... Jag tänker inte på att han är sjuk hela tiden, men det är klart att tanken kommer över en ibland. Han klarar ju av att göra i stort sett vad som helst, men han blir ju så tröööött.
    Vilme är lycklig över att ha sin pappa hemma, och bebis verkar må prima. Jag mår oxå bra, men självklart kanske jag skulle behöva ta det liiite lugnare egentligen (är i v. 35 nu). Men någon måste ju göra "jobbet" här hemma, och just nu är det jag som är den piggaste av oss. Vi har visserligen mycket hjälp av mina föräldrar men man vill ju klara de "vanliga sakerna" själva.. (Fast idag har de varit här och tvättat fönster och rensat i trädgården, och det var mycket välkommet)

    Tack för att du tänker på oss!
    kram
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3

    Jag kan ana vilken påfrestning

    det har varit för er båda. Jag har drabbats av flera långa migränattacker och varit helt handlingsförlamad. Det har varit otroligt frustrerande att inte kunna delta som vanligt. Så jag kan bara ana hur det känns för N.
    Sedan är jag orolig förstås för ditt ork. Finns det nån möjlighet för dig att tala med nån om det trauma ni gått igenom? Jag förstår att du har klarat allt suveränt (varit tvungen), men ingen behöver vara en superkvinna (säger jag, som lider av duktig flicka-syndromet ;-) ).
    Jag försöker bara säga att du ska be om hjälp på alla plan för att inte duka under, speciellt efter födseln.

    Men härligt att allt ser ljust ut för er trots allt. Tack för att du tog dig tid att skriva.

    Juja
  6. 3
    Jag kan ana vilken påfrestning det har varit för er båda. Jag har drabbats av flera långa migränattacker och varit helt handlingsförlamad. Det har varit otroligt frustrerande att inte kunna delta som vanligt. Så jag kan bara ana hur det känns för N.
    Sedan är jag orolig förstås för ditt ork. Finns det nån möjlighet för dig att tala med nån om det trauma ni gått igenom? Jag förstår att du har klarat allt suveränt (varit tvungen), men ingen behöver vara en superkvinna (säger jag, som lider av duktig flicka-syndromet ;-) ).
    Jag försöker bara säga att du ska be om hjälp på alla plan för att inte duka under, speciellt efter födseln.

    Men härligt att allt ser ljust ut för er trots allt. Tack för att du tog dig tid att skriva.

    Juja

Liknande trådar

  1. Elin med Vilme
    By Plottis & tjejerna in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-12, 08:38
  2. Elin med Vilme!!
    By Tvåbarnspannan in forum _0806 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 09:46
  3. Elin med Vilme!
    By Juja in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-04, 22:12
  4. Elin med Vilme
    By Sara m Frida in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 09:02
  5. Elin med Vilme!
    By star1980 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar