Hemma med lillebror!
_0512 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Hemma med lillebror!

    Den 23/4 blev Märta en MKT stolt storasyster!! Lillebror ska heta Vide, vi har kommit hem idag och det flyter på ganksa bra än så länge. Märta är lite för "på", man vågar inte riktigt vända ryggen till för hon vill lite väl väl :-)) Tur att man har en förståndig 4-åring oxå som hjälper till att larma om det går för hett till!

    // lycklig 3-barnsmor med degmage, öm rumpa och jättebomber :-))

    Bilder finns i mitt galleri för den som vill kika!
    Freja, Märta och Vide - min underbara trio busungar!
    Mer om oss: http://brokig.blogspot.com/
  2. 1
    Hemma med lillebror! Den 23/4 blev Märta en MKT stolt storasyster!! Lillebror ska heta Vide, vi har kommit hem idag och det flyter på ganksa bra än så länge. Märta är lite för "på", man vågar inte riktigt vända ryggen till för hon vill lite väl väl :-)) Tur att man har en förståndig 4-åring oxå som hjälper till att larma om det går för hett till!

    // lycklig 3-barnsmor med degmage, öm rumpa och jättebomber :-))

    Bilder finns i mitt galleri för den som vill kika!
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Jag var tvungen att kika; Vad underbart söt Vide är! En riktig guldklimp.

    Jag var tvungen ibland att ha Albins sitter i resesängen för att skydda honom från sin 1,7 åriga storasyster. Nu kan han redan försvara sig själv.

    Ha en underbar väntan på sommaren med dina tre barn.

    Stort stort grattis än en gång!
  4. 2
    Jag var tvungen att kika; Vad underbart söt Vide är! En riktig guldklimp.

    Jag var tvungen ibland att ha Albins sitter i resesängen för att skydda honom från sin 1,7 åriga storasyster. Nu kan han redan försvara sig själv.

    Ha en underbar väntan på sommaren med dina tre barn.

    Stort stort grattis än en gång!
  5. Medlem sedan
    Apr 2005
    #3

    Säger Grattis..

    ..här med! Gud så söt han var.. har såklart kikat in på bilderna! Nu längtar jag ännu mer efter min egen bebis... Ska bli så mysigt!

    kram
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  6. 3
    Säger Grattis.. ..här med! Gud så söt han var.. har såklart kikat in på bilderna! Nu längtar jag ännu mer efter min egen bebis... Ska bli så mysigt!

    kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2004
    #4

    Grattis

    Åh vilken söt lillebror. Förstår att hon är en stolt storasyster och vill klämma på honom hela tiden.
  8. 4
    Grattis Åh vilken söt lillebror. Förstår att hon är en stolt storasyster och vill klämma på honom hela tiden.
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5
    Stort grattis! Jag gick just in för att titta om lillebror hade kommit och det hade han ju Freja Märta o Vide, vilken underbar trio!!
  10. 5
    Stort grattis! Jag gick just in för att titta om lillebror hade kommit och det hade han ju Freja Märta o Vide, vilken underbar trio!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2003
    #6
    Men ooh, en sån gosing! Stort grattis till fin lillebror och vad skönt att förlossningen gick bra.
    Hmmm, väcker funderingar...undrar hur lillkråkan gillar sitt syskon i oktober.
  12. 6
    Men ooh, en sån gosing! Stort grattis till fin lillebror och vad skönt att förlossningen gick bra.
    Hmmm, väcker funderingar...undrar hur lillkråkan gillar sitt syskon i oktober.
  13. Medlem sedan
    Dec 2004
    #7
    Jättegrattis!!!!
    Vilken sötnos han är.
    Vill jättegärna höra hur det är att bli storasyster. Alice ska förhoppningsvis bli storasyster i augusti.
    Jag pendlar mellan att vara lugn och tro att allt ordnar sig till att bli nästintill galen för att jag inte förstår hur det ska gå ihop. Ibland kan jag t o m få dåligt samvete eftersom jag ju inte kommer ha samma tid och ork med Alice.
    Hon pratar en del om bäbisen i magen, men det är HON som har en lillasyster i magen och inte jag. Jag antar att det kommer vara HENNES bäbis när den väl dyker upp, så jag får nog ha elstängsel runt när jag inte kan ha uppsikt.
    Stort grattis igen!!! Sååå mysigt. Hoppas allt går bra med alla i familjen.
  14. 7
    Jättegrattis!!!!
    Vilken sötnos han är.
    Vill jättegärna höra hur det är att bli storasyster. Alice ska förhoppningsvis bli storasyster i augusti.
    Jag pendlar mellan att vara lugn och tro att allt ordnar sig till att bli nästintill galen för att jag inte förstår hur det ska gå ihop. Ibland kan jag t o m få dåligt samvete eftersom jag ju inte kommer ha samma tid och ork med Alice.
    Hon pratar en del om bäbisen i magen, men det är HON som har en lillasyster i magen och inte jag. Jag antar att det kommer vara HENNES bäbis när den väl dyker upp, så jag får nog ha elstängsel runt när jag inte kan ha uppsikt.
    Stort grattis igen!!! Sååå mysigt. Hoppas allt går bra med alla i familjen.
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Tack så mkt allihopa!!! 3-barnlivet är hektiskt men härligt kan jag väl sammanfatta det hela med! :-)

    Lille Vide är en nöjd liten herre som mest äter och sover och plirar på sin omgivning!
    Kram
  16. 8
    Tack så mkt allihopa!!! 3-barnlivet är hektiskt men härligt kan jag väl sammanfatta det hela med! :-)

    Lille Vide är en nöjd liten herre som mest äter och sover och plirar på sin omgivning!
    Kram
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #9

    Å grattis!

    Vad kul med en liten lillebror!

    Jag har inte varit inne på aff på en hel evighet så jag har missat det mesta men stort grattis till liten lillebror med fint namn.
    ♥ Mamma till fem busiga barn ♥

    Min pyssliga blogg: http://stickig.blogspot.com
  18. 9
    Å grattis! Vad kul med en liten lillebror!

    Jag har inte varit inne på aff på en hel evighet så jag har missat det mesta men stort grattis till liten lillebror med fint namn.
  19. Medlem sedan
    Mar 2008
    #10
    Åh jättegrattis!
  20. 10
    Åh jättegrattis!

Liknande trådar

  1. Lillebror är hemma!
    By maija73 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-16, 17:58
  2. Lillebror hemma
    By Mia & Evelina in forum _0807 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 10:25
  3. Hemma med lillebror
    By aviga ellen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 19:12
  4. Hemma med lillebror
    By aviga ellen in forum _0705 Majbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-09, 16:04
  5. Hemma med lillebror :)
    By Busiluran in forum _01 Höstbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 21:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar