Trotsar skrocken...
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Trotsar skrocken...

    Hej! Plussade för en vecka sedan men har inte vågat mig in här. Har 3 missfall i baggaget, varav 2 förra året. Har även 2 fina flickor, -99 och -02. Har svårt att ta till mig att jag är gravid för jag orkar inte oroa mig. Försöker tänka positivt, och att presentera mig här är ett resultat av detta. Skulle, som flera här inne, vilja må lite mer illa, för att känna mig lite tryggare. Har dock några andra symptom och får väl va nöjd med det. Beräknat datum blir 22 dec, tror jag. Snabbspolar gärna 2 månader, är det nån som vet hur?
  2. 1
    Trotsar skrocken... Hej! Plussade för en vecka sedan men har inte vågat mig in här. Har 3 missfall i baggaget, varav 2 förra året. Har även 2 fina flickor, -99 och -02. Har svårt att ta till mig att jag är gravid för jag orkar inte oroa mig. Försöker tänka positivt, och att presentera mig här är ett resultat av detta. Skulle, som flera här inne, vilja må lite mer illa, för att känna mig lite tryggare. Har dock några andra symptom och får väl va nöjd med det. Beräknat datum blir 22 dec, tror jag. Snabbspolar gärna 2 månader, är det nån som vet hur?
  3. 3Ann
    #2

    Hejsan!

    Tjaa, jag räknar med att snabbspolningen sköter sig självt när man har två andra barn att hålla ordning på! Det ÄR inte lika himla fantastiskt den här gången heller, måste jag erkänna. Jag vill bara må så lite gravitt som möjligt, innan vi får träffa sista tillskottet till familjen.

    Ser att vi hamnar på samma dag, än så länge.
    Sköt om dig, så hoppas vi på att det går bra den här gången!
  4. 2
    Hejsan! Tjaa, jag räknar med att snabbspolningen sköter sig självt när man har två andra barn att hålla ordning på! Det ÄR inte lika himla fantastiskt den här gången heller, måste jag erkänna. Jag vill bara må så lite gravitt som möjligt, innan vi får träffa sista tillskottet till familjen.

    Ser att vi hamnar på samma dag, än så länge.
    Sköt om dig, så hoppas vi på att det går bra den här gången!
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Hej och välkommen!
    Mmm snabbspola var det
    Fast tiden går ganska snabbt här ändå... börjar snart jobba och då blir det förskola och matlådor för hela slanten.

    Grattis förresten.

    /Morgana
    Frivilligt enastående Mamma till tre Underbaringar (03, 07, 08). Nu med liten Fyra i magen (BF maj 2013)
  6. 3
    Hej och välkommen!
    Mmm snabbspola var det
    Fast tiden går ganska snabbt här ändå... börjar snart jobba och då blir det förskola och matlådor för hela slanten.

    Grattis förresten.

    /Morgana
  7. Medlem sedan
    Jun 2005
    #4
    grattis och välkommen hit! och du om du kommer på hur man snabbspolar får du gärna höra av dig
  8. 4
    grattis och välkommen hit! och du om du kommer på hur man snabbspolar får du gärna höra av dig
  9. Medlem sedan
    Jan 2004
    #5
    välkommen!! Hoppas liten stannar den här gången då Snabbspolning väntar jag också på....
  10. 5
    välkommen!! Hoppas liten stannar den här gången då Snabbspolning väntar jag också på....
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Stort grattis! Ja du, om man kunde trolla Jag hoppas verkligen att allt går bra för dig denna gång. Kram1
  12. 6
    Stort grattis! Ja du, om man kunde trolla Jag hoppas verkligen att allt går bra för dig denna gång. Kram1
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7
    GRATTIS!!!! Hoppas verkligen att den här stannar hos er! Tyvärr vet jag inte hur man snabbspolar, för visste jag det skulle jag spola oss ända fram tills december. Jag tycker att hela graviditeten är en pina av oro och annat.
  14. 7
    GRATTIS!!!! Hoppas verkligen att den här stannar hos er! Tyvärr vet jag inte hur man snabbspolar, för visste jag det skulle jag spola oss ända fram tills december. Jag tycker att hela graviditeten är en pina av oro och annat.

Liknande trådar

  1. trotsar cellgifterna
    By alfva in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-05-20, 18:42
  2. Fler som trotsar?
    By Veronica & Edvin in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-27, 12:37
  3. Trotsar allt han kan!
    By Broderibruden in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-23, 13:18
  4. Hur trotsar de?
    By emeli in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-06, 10:04
  5. Trotsar tanten!!
    By Cia76 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-01-26, 18:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar