Löpning, ont i tårna?
Träning
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Löpning, ont i tårna?

    Hej
    håller på som bäst med uppladdning inför Göteborgsvarvet vilket går sådär eftersom jag får så gräsligt ont i yttertårna, de tre sista på varje fot, så fort jag löptränar. Har inte nya skor, dvs halvgamla inkörda med gott om plats för tårna.
    Är det nån som vet vad detta beror på och hur det avhjälps? Har gått mycket i högklackat under vintern, dock utan att få ont om det kanske kan ha påverkat.
    Vet att jag beskrev detta för en säljare på en sportbutik för en tid sen och han sa direkt "jaha men det där är ... (namnet på åkomman)" Sen hann han inte berätta mer om denna åkomma.
    Nån som vet?

    /Nenna
  2. 1
    Löpning, ont i tårna? Hej
    håller på som bäst med uppladdning inför Göteborgsvarvet vilket går sådär eftersom jag får så gräsligt ont i yttertårna, de tre sista på varje fot, så fort jag löptränar. Har inte nya skor, dvs halvgamla inkörda med gott om plats för tårna.
    Är det nån som vet vad detta beror på och hur det avhjälps? Har gått mycket i högklackat under vintern, dock utan att få ont om det kanske kan ha påverkat.
    Vet att jag beskrev detta för en säljare på en sportbutik för en tid sen och han sa direkt "jaha men det där är ... (namnet på åkomman)" Sen hann han inte berätta mer om denna åkomma.
    Nån som vet?

    /Nenna
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

Liknande trådar

  1. Blåsor på tårna??
    By blåsan in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-16, 17:24
  2. Bedövad ner i tårna
    By skanetjej in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-05-07, 11:31
  3. Kram i tårna
    By Jessica m S & M in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 15:32
  4. går på tårna...
    By sarsen in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 09:24
  5. ser inte tårna!
    By akki in forum _0706 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 21:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar