Konstig fråga ?????
Planera för barn
  1. anonymt namn
    #1

    Konstig fråga ?????

    Jag vet inte vart jag skall lägga denna konstiga fråga, men jag testar här
    Kan man bli gravid om man "råkar" få in sperma som hamnat utanför slidan vid avbrutet samlag ?
  2. 1
    Konstig fråga ????? Jag vet inte vart jag skall lägga denna konstiga fråga, men jag testar här
    Kan man bli gravid om man "råkar" få in sperma som hamnat utanför slidan vid avbrutet samlag ?
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Ja man har ju hört skrönor om det. Oskulder, i den bemärkelsen att de inte haft samlag, som blivit gravida.
  4. 2
    Ja man har ju hört skrönor om det. Oskulder, i den bemärkelsen att de inte haft samlag, som blivit gravida.
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Vad jag vet så KAN man det, men det är ovanligt. Fråga någon barnmorska eller nåt, kram Sofie
  6. 3
    Vad jag vet så KAN man det, men det är ovanligt. Fråga någon barnmorska eller nåt, kram Sofie
  7. Mamma S
    #4
    Såklart man kan!
    Hur gör man vid insemination på sjukhuset tror du?
    Jo man för in sperma i slidan...
    Och lesbiska par som får sperma av någon villig man briukar ju onanera på toaletten och överlämna sperman till kvinnorna i en behållare ocj sedan fixar tjejerna resten själva. Såklart man kan bli gravid även om det hamnar utanför-åtminstone om man är väldigt heta och fortsätter peta run där nere. Varför undrar du? tror du att du blivit gravid-eller planerar du att bli gravid eftersom du skriver på denna sida?
  8. 4
    Såklart man kan!
    Hur gör man vid insemination på sjukhuset tror du?
    Jo man för in sperma i slidan...
    Och lesbiska par som får sperma av någon villig man briukar ju onanera på toaletten och överlämna sperman till kvinnorna i en behållare ocj sedan fixar tjejerna resten själva. Såklart man kan bli gravid även om det hamnar utanför-åtminstone om man är väldigt heta och fortsätter peta run där nere. Varför undrar du? tror du att du blivit gravid-eller planerar du att bli gravid eftersom du skriver på denna sida?
  9. Anonym
    #5
    Jag kan vara gravid, men tror ändå inte det för jag har inga symptom. Det visar sig på söndag
    Jag är villrådig...både vill och inte vill...
  10. 5
    Jag kan vara gravid, men tror ändå inte det för jag har inga symptom. Det visar sig på söndag
    Jag är villrådig...både vill och inte vill...

Liknande trådar

  1. konstig fråga
    By anonymt namn in forum _0906 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 20:56
  2. Konstig fråga..
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-18, 13:35
  3. Konstig fråga :)
    By -Annie- in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-01-27, 13:23
  4. Ville fråga en konstig fråga
    By Anonyyyym in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-12, 11:38
  5. en konstig fråga???
    By amandaita in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-28, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar