längtar
_0902 Februaribarn
  1. målfocus
    #1

    längtar

    Februari är en bra månad att få ett litet knyte eller hur? Härdar ut de sista dagarna på tantbesöket och "planerar" redan för denna månadens mys. Den tilltänkte fadern ska resa endel kring ÄL - men jag vill inte stressa upp mig för detta utan vi får mysa bäst vi kan när han och jag är på samma plats.

    Planerna för denna månaden är en Bisolvon-kur samt att ta det lungt efter mys. Ligga kvar i sängen minst 30 minuter och försöka mig på någon yogaställning, med benen och underlivet upp så att jag hjälper simmarna att simma i rätt riktning. Vad tror ni om detta? Eller börjar man bli besatt?

    Kan tillägga att mannen bar skarattar åt mina planerade yogaövningar, men man måste våga pröva, eller hur?

    Någon annan med planerna klara för att plussa denna månanden? eller andra bra tips för ett annat resultat än det jag brukar få!
  2. 1
    längtar Februari är en bra månad att få ett litet knyte eller hur? Härdar ut de sista dagarna på tantbesöket och "planerar" redan för denna månadens mys. Den tilltänkte fadern ska resa endel kring ÄL - men jag vill inte stressa upp mig för detta utan vi får mysa bäst vi kan när han och jag är på samma plats.

    Planerna för denna månaden är en Bisolvon-kur samt att ta det lungt efter mys. Ligga kvar i sängen minst 30 minuter och försöka mig på någon yogaställning, med benen och underlivet upp så att jag hjälper simmarna att simma i rätt riktning. Vad tror ni om detta? Eller börjar man bli besatt?

    Kan tillägga att mannen bar skarattar åt mina planerade yogaövningar, men man måste våga pröva, eller hur?

    Någon annan med planerna klara för att plussa denna månanden? eller andra bra tips för ett annat resultat än det jag brukar få!
  3. Anonym mamma
    #2
    Hej!
    Japp, här vill jag också hamna . Har äl snart så det är väl bara att köra. Äter du bisolvon flera dar? Berätta! Yogaövningarna lär väl knappast skada, yoga på du .

    Lycka till
  4. 2
    Hej!
    Japp, här vill jag också hamna . Har äl snart så det är väl bara att köra. Äter du bisolvon flera dar? Berätta! Yogaövningarna lär väl knappast skada, yoga på du .

    Lycka till
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Februari´är en kalasmånad att

    få bebis!!!
    För ett år sedan var jag där ni är nu! I verkstaden och plussade den 27:e!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Februari´är en kalasmånad att få bebis!!!
    För ett år sedan var jag där ni är nu! I verkstaden och plussade den 27:e!
  7. tintin7
    #4
    Jag länktar också och jag har det väll nästan som du runt ÄL ska ut och resa och det är väll typiskt!! Men som du sa det är väll inget att stressa upp sig för. Går det så gör det
    Lycka till!!
  8. 4
    Jag länktar också och jag har det väll nästan som du runt ÄL ska ut och resa och det är väll typiskt!! Men som du sa det är väll inget att stressa upp sig för. Går det så gör det
    Lycka till!!
  9. tintin7
    #5
    Kan inte skriva runt ÄL ska han ut och resa . Menar jag ju
  10. 5
    Kan inte skriva runt ÄL ska han ut och resa . Menar jag ju

Liknande trådar

  1. längtar
    By Vanessa77 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 19:10
  2. Längtar, längtar o längtar mera!!
    By tingla_bu in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-26, 13:24
  3. Ikväll är det Brottet - längtar längtar!
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 18:24
  4. Längtar
    By Tove m. pojkarna in forum _0605 Majbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 08:43
  5. Längtar mest/längtar minst...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-29, 15:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar