Nu är Salma storasyster!:)
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Nu är Salma storasyster!:)

    Lillebror föddes i söndags och jag är så käääääär!

    Förlossningen tog bara drygt fem timmar från de etablerade värkarna så jag hann aldrig bli särskilt trött och mår toppen nu efteråt. Däremot var det ju_inte_så kul att föda utan bedövning *ryser*, men nu är det ju över och vi bara myser och gosar....

    Bild på lillkillen finns i bloggen om nån vill kika

    Hoppas ni alla har det härligt i vårsolen!
  2. 1
    Nu är Salma storasyster!:) Lillebror föddes i söndags och jag är så käääääär!

    Förlossningen tog bara drygt fem timmar från de etablerade värkarna så jag hann aldrig bli särskilt trött och mår toppen nu efteråt. Däremot var det ju_inte_så kul att föda utan bedövning *ryser*, men nu är det ju över och vi bara myser och gosar....

    Bild på lillkillen finns i bloggen om nån vill kika

    Hoppas ni alla har det härligt i vårsolen!
  3. Sofia m3 + liten
    #2
    Grattis till söta lillebror Bebbs Ja när man ligger där och ska trycka ut det där huvudet som känns som en fotboll så tänker man VARFÖR utsatte jag mig för det här en gång till?! Men några bebisskrik senare så NJUUUUTER man och snusar bebis. Och nu 2 veckor efter Loves förlossning har jag glömt ALLT! Grattis igen till bebben!
  4. 2
    Grattis till söta lillebror Bebbs Ja när man ligger där och ska trycka ut det där huvudet som känns som en fotboll så tänker man VARFÖR utsatte jag mig för det här en gång till?! Men några bebisskrik senare så NJUUUUTER man och snusar bebis. Och nu 2 veckor efter Loves förlossning har jag glömt ALLT! Grattis igen till bebben!
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Grattis :)

    Så söt han är! Har han fått nåt namn ännu?

    Kram, C
  6. 3
    Grattis :) Så söt han är! Har han fått nåt namn ännu?

    Kram, C
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Grattis grattis till er otroligt fina Bebbs! Förstår att du är kär! Gud så skönt att det gick så fort,och ont gör det även med bedövning! Men nu är han här!!!!
    Kram kram C
  8. 4
    Grattis grattis till er otroligt fina Bebbs! Förstår att du är kär! Gud så skönt att det gick så fort,och ont gör det även med bedövning! Men nu är han här!!!!
    Kram kram C
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #5
    Vill gratulera dig med till Love!!!! Mys mys mys. Lite avis! Tankar på en trea kommer titt som tätt!
    Kram C!
  10. 5
    Vill gratulera dig med till Love!!!! Mys mys mys. Lite avis! Tankar på en trea kommer titt som tätt!
    Kram C!
  11. Medlem sedan
    Oct 2002
    #6

    Stor grattis..

    till lillebror!

    Mys ordentligt nu!!

    Kram!
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  12. 6
    Stor grattis.. till lillebror!

    Mys ordentligt nu!!

    Kram!
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7
    Härligt!! Stort grattis till vackra lillebror. Jag har tänkt så på dig o undrat hur det gått o nu är han äntligen här Förstår att du är alldeles kär Mys nu med dina två små älsklingar o njut!!

    Många kramar
  14. 7
    Härligt!! Stort grattis till vackra lillebror. Jag har tänkt så på dig o undrat hur det gått o nu är han äntligen här Förstår att du är alldeles kär Mys nu med dina två små älsklingar o njut!!

    Många kramar
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Jättegrattis! så söt liten kille..var inne på bloggen o tittade på honom :-) så mysikgt med en liten!
  16. 8
    Jättegrattis! så söt liten kille..var inne på bloggen o tittade på honom :-) så mysikgt med en liten!
  17. Medlem sedan
    May 1998
    #9
    Men vilken liten människa! Och så vacker och fin! GRATTIS!!! Ta vara på microbebistiden för den går fort ;o)
  18. 9
    Men vilken liten människa! Och så vacker och fin! GRATTIS!!! Ta vara på microbebistiden för den går fort ;o)
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10
    Varmt grattis!!!

    Kram

    Anna
  20. 10
    Varmt grattis!!!

    Kram

    Anna
  21. Medlem sedan
    Feb 2008
    #11
    Grattis! Vad roligt med lillbebror till Salma. Hon kommer nog att bli en alldeles utomordentlig storasyster. Verkar så klok så, om än lite väl envis i köpcentrum

    Hoppas ni har det bra!
  22. 11
    Grattis! Vad roligt med lillbebror till Salma. Hon kommer nog att bli en alldeles utomordentlig storasyster. Verkar så klok så, om än lite väl envis i köpcentrum

    Hoppas ni har det bra!
  23. Medlem sedan
    May 2000
    #12
    Stort grattis till lillebror! Han är jättesöt. Jättefina kort på barnen.

    kram
  24. 12
    Stort grattis till lillebror! Han är jättesöt. Jättefina kort på barnen.

    kram
  25. Medlem sedan
    Sep 2002
    #13
    Åhhhh! Ett stort och varmt grattis till den lilla guldklimpen. All lycka önskar jag er!
    kram
  26. 13
    Åhhhh! Ett stort och varmt grattis till den lilla guldklimpen. All lycka önskar jag er!
    kram
  27. Medlem sedan
    Dec 1998
    #14
    Grattis till lillebror
    Hoppas ni mår bra och har landat i livet som tvåbarnsföräldrar nu
  28. 14
    Grattis till lillebror
    Hoppas ni mår bra och har landat i livet som tvåbarnsföräldrar nu
  29. Medlem sedan
    May 2005
    #15

    Nämen hej!:)

    Ja visst är det så - jisses vad jag förbannade mitt beslut att skaffa ett till barn när jag satt och krystade, haha! Men nu är man ju så kär...

    Stort grattis till din lilla Love! Hoppas ni har det bra och att du får sova på nätterna
  30. 15
    Nämen hej!:) Ja visst är det så - jisses vad jag förbannade mitt beslut att skaffa ett till barn när jag satt och krystade, haha! Men nu är man ju så kär...

    Stort grattis till din lilla Love! Hoppas ni har det bra och att du får sova på nätterna
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16

    Tack allihopa!

    Hinner inte kika in så ofta, men vill tacka för alla gratulationer och fina ord! Det är verkligen urmysigt med en bebis i huset igen och han är så lugn och snäll...tvååringens temperament är väl däremot lite_mindre_kul just nu, men det beror väl på förändringen med en lillebror-konkurrent och så den härliga trotsåldern till på köpet

    Ha det bra alla mammor, barn och bebbar!
  32. 16
    Tack allihopa! Hinner inte kika in så ofta, men vill tacka för alla gratulationer och fina ord! Det är verkligen urmysigt med en bebis i huset igen och han är så lugn och snäll...tvååringens temperament är väl däremot lite_mindre_kul just nu, men det beror väl på förändringen med en lillebror-konkurrent och så den härliga trotsåldern till på köpet

    Ha det bra alla mammor, barn och bebbar!

Liknande trådar

  1. Salma
    By Lindsey77 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 16:28
  2. Hanna m Salma
    By ::Kiddan:: in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-31, 16:51
  3. Salma ska få en...
    By HannaOSalma in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 20:31
  4. Grattis Salma..
    By Karin m Elias & Ebba in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-10, 23:22
  5. Grattis Salma
    By Maria m 3 bus. in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 12:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar