bisolvon
_0902 Februaribarn
  1. målfocus
    #1

    bisolvon

    Det är efter tips på någon bebiesverksadsida. Bisolvon löser ju upp segtslem -inte bara i näsregionen... Nu vet jag inte om jag har segtslem som hindrar simmarna eller vad det nu gör men kuren är följande. Jag börjar äta en tablett morgon och kväll när mensen är slut. Ökar sedan till maxdos tre tabletter dagligen strax innan ägglosning, men nu börjar minnet tryta - hur länge man äter... men jag antar att man äter till BIM. För man vill ju att ägget vandrar ner till livmodern och inte fastnar i något slem på vägen... Som du märker har jag inte 100% koll, får kolla på min lapp hemma. Så kan jag återkomma! eller så vet nog någon annan.
  2. 1
    bisolvon Det är efter tips på någon bebiesverksadsida. Bisolvon löser ju upp segtslem -inte bara i näsregionen... Nu vet jag inte om jag har segtslem som hindrar simmarna eller vad det nu gör men kuren är följande. Jag börjar äta en tablett morgon och kväll när mensen är slut. Ökar sedan till maxdos tre tabletter dagligen strax innan ägglosning, men nu börjar minnet tryta - hur länge man äter... men jag antar att man äter till BIM. För man vill ju att ägget vandrar ner till livmodern och inte fastnar i något slem på vägen... Som du märker har jag inte 100% koll, får kolla på min lapp hemma. Så kan jag återkomma! eller så vet nog någon annan.
  3. Z väntar.
    #2
    Hejsan!
    Hur har du fått tag på bisolvon? Finns det på apoteket? bör man kontakta läkare osv.
  4. 2
    Hejsan!
    Hur har du fått tag på bisolvon? Finns det på apoteket? bör man kontakta läkare osv.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3

    Bisolvon

    Bisolvon finns på Apoteket. Denna länk visar vilka produkter de har http://www.apoteket.se/rd?d=3172&a=6...solvon&x=0&y=0
    Om länken inte fungera gå in på www.apoteket.se sök på bisolvon.
  6. 3
    Bisolvon Bisolvon finns på Apoteket. Denna länk visar vilka produkter de har http://www.apoteket.se/rd?d=3172&a=6...solvon&x=0&y=0
    Om länken inte fungera gå in på www.apoteket.se sök på bisolvon.
  7. Z väntar.
    #4

    tack för svar!

    ska kolla upp det!
  8. 4
    tack för svar! ska kolla upp det!

Liknande trådar

  1. bisolvon?
    By malin27 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 15:04
  2. Bisolvon
    By Jollyjumper in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-07, 13:26
  3. Bisolvon
    By Zilba in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 22:12
  4. Bisolvon?
    By Sicily in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-19, 19:13
  5. Bisolvon?
    By Nalla in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 15:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar