Tåg med barnvagn!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Tåg med barnvagn!

    Hej o godmorgon... Ska ut med lillan o resa en sväng. Med tåg. Hur gör man när man bokar biljett? Ska man boka två personer? Betalar man för barn i vagn? Kostar det att ta med vagnen? Någon som vet?
  2. 1
    Tåg med barnvagn! Hej o godmorgon... Ska ut med lillan o resa en sväng. Med tåg. Hur gör man när man bokar biljett? Ska man boka två personer? Betalar man för barn i vagn? Kostar det att ta med vagnen? Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    Man kan boka spädbarnsbiljett, det kostar inget har jag för mig men man får en plats till barnet ändå. Även barn som lämnat spädbarnsstadiet reser gratis till en viss ålder. Det kostar inget extra att ta med vagnen. KOlla på SJs hemsida, all info finns där! :-)
  4. 2
    Man kan boka spädbarnsbiljett, det kostar inget har jag för mig men man får en plats till barnet ändå. Även barn som lämnat spädbarnsstadiet reser gratis till en viss ålder. Det kostar inget extra att ta med vagnen. KOlla på SJs hemsida, all info finns där! :-)
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Ah... tack för svar. Kollar deras hemsida.
  6. 3
    Ah... tack för svar. Kollar deras hemsida.
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #4
    Du bokar en vuxen och ett barn, kostar inget at ta med vagnen fast det kan inte garanteras att vagnen får plats just där du ska sitta. Kika efter familjevagn när du bokar biljett.
  8. 4
    Du bokar en vuxen och ett barn, kostar inget at ta med vagnen fast det kan inte garanteras att vagnen får plats just där du ska sitta. Kika efter familjevagn när du bokar biljett.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Det kostar fem kr om du bokar på nätet och 10 kr om du bokar per telefon eller på SJ-tågstation..*s* För alla barn upp till 15 år.
  10. 5
    Det kostar fem kr om du bokar på nätet och 10 kr om du bokar per telefon eller på SJ-tågstation..*s* För alla barn upp till 15 år.

Liknande trådar

  1. Barnvagn.
    By vajjer in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-12, 17:28
  2. Barnvagn??
    By fia82 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 18:27
  3. Barnvagn
    By Bellan in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-11, 18:48
  4. Barnvagn?
    By I väntan på kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:04
  5. Barnvagn
    By elwira76 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 19:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar