Vilken retsticka!
_0805 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Vilken retsticka!

    Vad trött jag blir på den här bebisen. Tre nätter, den sista veckan och nu sist i natt har jag haft såna onda sammandragningar/värkar att jag varit på väg att väcka maken och säga att det är dax att göra oss iordning. Sen har jag bestämt mig för att ligga i sängen ett tag till och efter ett tag har jag somnat om. 1½ - 2 timmar har det hållit i sig på natten och sen på morgonen och dagen känner jag absolut ingenting... Väldigt tröttsamt det här! Vill ju ha bebis nu!
    Malo m Albin aug-03, Alfons okt-06 och Saga maj-08
    http://www.famkilander.se
  2. 1
    Vilken retsticka! Vad trött jag blir på den här bebisen. Tre nätter, den sista veckan och nu sist i natt har jag haft såna onda sammandragningar/värkar att jag varit på väg att väcka maken och säga att det är dax att göra oss iordning. Sen har jag bestämt mig för att ligga i sängen ett tag till och efter ett tag har jag somnat om. 1½ - 2 timmar har det hållit i sig på natten och sen på morgonen och dagen känner jag absolut ingenting... Väldigt tröttsamt det här! Vill ju ha bebis nu!
  3. Medlem sedan
    Feb 2002
    #2

    Knasbäbis! *s*

    Tänk om man kunde kommendera dem att komma ut! Vad skönt det skulle vara
  4. 2
    Knasbäbis! *s* Tänk om man kunde kommendera dem att komma ut! Vad skönt det skulle vara

Liknande trådar

  1. Retsticka
    By Jost med Busfröna in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 19:12
  2. Vilken retsticka!
    By Malo in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 09:28
  3. Retsticka
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 15:30
  4. retsticka?
    By Malin IGAF in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 22:04
  5. Min dotter är en retsticka
    By mallimell+3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar