Jag är så dålig!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jan 2001
    #1

    Jag är så dålig!

    Jag har ätit alldeles för lite kcal idag (ca 700) och nu dricker jag vin. Ska ut och festa medmin bror så det blev inte så jättelite vin hel. Om jag ska vara ärlig så är alkohol 39% av det totala för dagen......!!! Ja, det är skitdåligt, jag vet. Dessutom har jag styrketränat en timme och fått lite vardagsmotion (bl a 14tusen steg hittills).

    Har haft ont i huvudet hela dagen ont det har varit stressigt på jobbet plus bråkigt med pojkvännen = ingen aptit.

    Men till min fråga:
    Jag vägde mig imorse - 65,8
    Vägde mig nu ikväll 65,3.
    Varför väger man mindre när man druckit vin? Så mycket har jag inte kissat...
  2. 1
    Jag är så dålig! Jag har ätit alldeles för lite kcal idag (ca 700) och nu dricker jag vin. Ska ut och festa medmin bror så det blev inte så jättelite vin hel. Om jag ska vara ärlig så är alkohol 39% av det totala för dagen......!!! Ja, det är skitdåligt, jag vet. Dessutom har jag styrketränat en timme och fått lite vardagsmotion (bl a 14tusen steg hittills).

    Har haft ont i huvudet hela dagen ont det har varit stressigt på jobbet plus bråkigt med pojkvännen = ingen aptit.

    Men till min fråga:
    Jag vägde mig imorse - 65,8
    Vägde mig nu ikväll 65,3.
    Varför väger man mindre när man druckit vin? Så mycket har jag inte kissat...
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Ingen bra matdag alltså....Jag kan inte inte svara på din fråga om vikten.Är den mindre idag också??
  4. 2
    Ingen bra matdag alltså....Jag kan inte inte svara på din fråga om vikten.Är den mindre idag också??
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Nädu, sådär lite får du inte äta, det räcker inte alls. Hoppas du inte mår dåligt av vinet. När jag dricker vin och inte har ätit bra så brukar jag bli väldigt lättpåverkad.

    Jag har ingen aning om varför din vikt är lägre - men jag vet att du väger dig på tok för ofta om du väger dig 2 ggr/dag! Göm vågen och ta fram den en gång i veckan!
  6. 3
    Nädu, sådär lite får du inte äta, det räcker inte alls. Hoppas du inte mår dåligt av vinet. När jag dricker vin och inte har ätit bra så brukar jag bli väldigt lättpåverkad.

    Jag har ingen aning om varför din vikt är lägre - men jag vet att du väger dig på tok för ofta om du väger dig 2 ggr/dag! Göm vågen och ta fram den en gång i veckan!

Liknande trådar

  1. Uhhh - dålig, DÅLIG mamma..
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 14:31
  2. Killar- Dålig lust, dålig prestation?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 12:12
  3. Dålig planering = Dålig vecka!
    By sprengja in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 20:08
  4. dålig lön
    By Anonym in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 10:21
  5. Dålig hörsel eller dålig förståelse
    By gunsan in forum _03 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 19:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar