Evigheter sedan...
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Evigheter sedan...

    Det var ju evigheter sedan jag var här inne, men har börjat läsa här inne igen.
    Grattis alla som fått syskon till sina 2 åringar!

    Min lille kille har haft diaree i över två veckor och även kräkts och fått en massa eksem. Så jag misstänker att han är allergisk emot något, för inte kan man vara magsjuk i över två veckor?

    KRAM
  2. 1
    Evigheter sedan... Det var ju evigheter sedan jag var här inne, men har börjat läsa här inne igen.
    Grattis alla som fått syskon till sina 2 åringar!

    Min lille kille har haft diaree i över två veckor och även kräkts och fått en massa eksem. Så jag misstänker att han är allergisk emot något, för inte kan man vara magsjuk i över två veckor?

    KRAM
  3. Medlem sedan
    May 1998
    #2
    Jorå visst kan man vara magsjuk så länge. Vi var det heeeela familjen innan vi åkte till USA och det var HEMSKT!!!

    Se till att han får i sig tillräckligt med vätska. Det krävs en hel del vätska när man ha diarré - säkert 2 liter om dan för en liten typ som en tvååring.
  4. 2
    Jorå visst kan man vara magsjuk så länge. Vi var det heeeela familjen innan vi åkte till USA och det var HEMSKT!!!

    Se till att han får i sig tillräckligt med vätska. Det krävs en hel del vätska när man ha diarré - säkert 2 liter om dan för en liten typ som en tvååring.

Liknande trådar

  1. Nu va de evigheter sedan!!
    By tingla_bu in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-21, 17:22
  2. Hej det var evigheter sedan
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 13:19
  3. Evigheter sedan.....
    By Lise Lotte in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 00:25
  4. Det var evigheter sedan
    By Ria05 in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-04, 07:45
  5. Det var ju evigheter sedan....
    By Thezz med bf 7/6 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-20, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar