första dagen hemma
_0504 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    första dagen hemma

    jaha, då har jag slutat jobba för den här gången. Kändes lite konstigt att gå hem i fredags och veta att jag ska vara mammaledig, igen! Nu ska jag bara njuta av att vara 2-barnsmor i 2 veckor till, den 20:e har jag snittid. Sen får vi se hur livet blir

    Vi har haft en underbar helg med mycket utelek och Valter han cyklar, cyklar och cyklar!

    Är det fler som har bebbar i magen eller är "alla" ute redan? Jag har ingen riktigt koll längre känns det som.

    Ha det bra!

    Kram Kajsa
  2. 1
    första dagen hemma jaha, då har jag slutat jobba för den här gången. Kändes lite konstigt att gå hem i fredags och veta att jag ska vara mammaledig, igen! Nu ska jag bara njuta av att vara 2-barnsmor i 2 veckor till, den 20:e har jag snittid. Sen får vi se hur livet blir

    Vi har haft en underbar helg med mycket utelek och Valter han cyklar, cyklar och cyklar!

    Är det fler som har bebbar i magen eller är "alla" ute redan? Jag har ingen riktigt koll längre känns det som.

    Ha det bra!

    Kram Kajsa
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Skönt att bara få njuta, mysa och slappna av.
    Inte alls långt kvar för dig nu även om det känns som det var igår du berättade att det skulle bli ett syskon.

    Här är magen tom och kommer så förbli, 3 barn räcker - speciellt när det är 2,5 år mellan syskonen.
    Lillfisen blev 6 månader förra veckan och att ligga stilla på samma plats är stört omöjligt när hela världen finns där och lockar.
  4. 2
    Skönt att bara få njuta, mysa och slappna av.
    Inte alls långt kvar för dig nu även om det känns som det var igår du berättade att det skulle bli ett syskon.

    Här är magen tom och kommer så förbli, 3 barn räcker - speciellt när det är 2,5 år mellan syskonen.
    Lillfisen blev 6 månader förra veckan och att ligga stilla på samma plats är stört omöjligt när hela världen finns där och lockar.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Inga bebbar här inte ;)

    Skönt att du är ledig innan det är dax att bli 3 barnsmor

    Vi hade en skön onsdag:
    www.fyrklovret.blogg.se
  6. 3
    Inga bebbar här inte ;) Skönt att du är ledig innan det är dax att bli 3 barnsmor

    Vi hade en skön onsdag:
    www.fyrklovret.blogg.se
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    Oj, är det redan dags för dig?! Attans vad tiden går fort! Jag får vanka på ett bra tag till då sonen förväntas titta ut i mitten av juli... men den som väntar på något gott! Njut av "ledigheten" & ha det så bra! Kram
  8. 4
    Oj, är det redan dags för dig?! Attans vad tiden går fort! Jag får vanka på ett bra tag till då sonen förväntas titta ut i mitten av juli... men den som väntar på något gott! Njut av "ledigheten" & ha det så bra! Kram

Liknande trådar

  1. Första dagen hemma
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-30, 11:00
  2. Första dagen hemma!
    By Fru L in forum _0907 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-08, 21:02
  3. Första dagen hemma med två barn
    By Lin-nea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-04-18, 12:40
  4. Första dagen hemma.
    By vicketick, Stockholm in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-21, 21:12
  5. Första dagen hemma
    By Emdahl in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-10-16, 15:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar