5 maj - Min dotter 18 år!!!! OT
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    5 maj - Min dotter 18 år!!!! OT

    Känns helt galet - Min dotter är 18 år idag

    Jag är ju en mycket lyckligt lottad mamma som har en först-född son, min enda dotter och en liten sladdis - alla speciella på sitt sätt såklart!

    Dottern är MYCKET nöjd med att sladdisen är en liten kille så hon får fortsätta vara enda dottern i familjen

    Vi har så mycket kul ihop och vi tränar ofta tillsammans - På torsdag springer vi Vårruset ihop!
    I morse uppvaktades hon med paket på sängen
    såklart och från oss föräldrar fick hon en speciell ring i stål m diamanter och som vi låtit gravera inuti med "Mom & Dad 2008-05-05"

    Alltså hennes 18 årsdag! En speciell ring till en speciell dotter

    Lillebror hade valt ut en halsband och så fick hon en värsta bling-blin klockan och en ny liten väska. När körkortet är klart så får hon hjälp med inköpet oxå

    Hon skuttade glatt iväg till skolan med nya smycken och en knallrosa klänning - MIN DOTTER

    Nä nu är det dax att sätta fart på dagen, tvätta, klippa gräset, löpning och nytt styrka-pass är vad som står på planeringen idag


    Ha en bra början på veckan alla goa viktisar
    "Din uthållighet är måttet på hur mycket du tror på dig själv "

    Här kan du läsa mer om min viktresa:
    www.mindre-av-mig.com
  2. 1
    5 maj - Min dotter 18 år!!!! OT Känns helt galet - Min dotter är 18 år idag

    Jag är ju en mycket lyckligt lottad mamma som har en först-född son, min enda dotter och en liten sladdis - alla speciella på sitt sätt såklart!

    Dottern är MYCKET nöjd med att sladdisen är en liten kille så hon får fortsätta vara enda dottern i familjen

    Vi har så mycket kul ihop och vi tränar ofta tillsammans - På torsdag springer vi Vårruset ihop!
    I morse uppvaktades hon med paket på sängen
    såklart och från oss föräldrar fick hon en speciell ring i stål m diamanter och som vi låtit gravera inuti med "Mom & Dad 2008-05-05"

    Alltså hennes 18 årsdag! En speciell ring till en speciell dotter

    Lillebror hade valt ut en halsband och så fick hon en värsta bling-blin klockan och en ny liten väska. När körkortet är klart så får hon hjälp med inköpet oxå

    Hon skuttade glatt iväg till skolan med nya smycken och en knallrosa klänning - MIN DOTTER

    Nä nu är det dax att sätta fart på dagen, tvätta, klippa gräset, löpning och nytt styrka-pass är vad som står på planeringen idag


    Ha en bra början på veckan alla goa viktisar
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Ja tänk vad tiden går fort,,,,,de växer upp fort.........min äldsta blir ju snart 17
  4. 2
    Ja tänk vad tiden går fort,,,,,de växer upp fort.........min äldsta blir ju snart 17
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Oj, grattis till stora tjejen! Häftigt, det kommer dröja innan mina killar blir så stora... ha en bra dag!
  6. 3
    Oj, grattis till stora tjejen! Häftigt, det kommer dröja innan mina killar blir så stora... ha en bra dag!
  7. Medlem sedan
    Dec 1999
    #4
    Grattis till stora dottern! Hoppas hon får en underbar dag.
    Min äldste fyller 18 nästa år, det är hemskt vad tiden går! Och inte är man en dag äldre själv, eller hur?!
  8. 4
    Grattis till stora dottern! Hoppas hon får en underbar dag.
    Min äldste fyller 18 nästa år, det är hemskt vad tiden går! Och inte är man en dag äldre själv, eller hur?!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    grattis på 18-årsdagen sweeties dotter! vad roligt att ha en dotter som blivit så stor. förstår att du känner dig stolt.
    min lilla skrutta fyller bara tre på söndag men det ska bli skoj det med.
  10. 5
    grattis på 18-årsdagen sweeties dotter! vad roligt att ha en dotter som blivit så stor. förstår att du känner dig stolt.
    min lilla skrutta fyller bara tre på söndag men det ska bli skoj det med.
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Grattis till stora dottern!

    Jag har också en 18-åring i år, fast i oktober
    Känns konstigt att ha ett myndigt barn då, jag som är så ung
    Kram,Bea
  12. 6
    Grattis till stora dottern! Jag har också en 18-åring i år, fast i oktober
    Känns konstigt att ha ett myndigt barn då, jag som är så ung
    Kram,Bea
  13. Medlem sedan
    Feb 2008
    #7
    Grattis till myndig dotter! Vilka fina presenter hon har fått. Jag gissar att hon skuttade i väg till skolan med ett jätte smile.
  14. 7
    Grattis till myndig dotter! Vilka fina presenter hon har fått. Jag gissar att hon skuttade i väg till skolan med ett jätte smile.
  15. Medlem sedan
    Feb 2000
    #8
    Grattis till dottern som ju blivit myndig nu!! Låter som hon vart väldigt näjd med sina presenter.

    Mina barns storebror (makens förstfödda) fyller oxå 18 år i år, fast det är långt kvar dit, han fyller först den 17e dec.
  16. 8
    Grattis till dottern som ju blivit myndig nu!! Låter som hon vart väldigt näjd med sina presenter.

    Mina barns storebror (makens förstfödda) fyller oxå 18 år i år, fast det är långt kvar dit, han fyller först den 17e dec.

Liknande trådar

  1. Min dotter är verkligen MIN dotter...
    By Zinita in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 16:57
  2. Mer om min dotter
    By ANoNymA in forum Skolbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 12:30
  3. Nu är min dotter här!
    By e-l-m-l in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-12, 15:12
  4. Min dotter
    By in forum Tonåringar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 09:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar