längesen..
_0711 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    längesen..

    ja nu va de längesen jag skrev här.. läser ofta men tror bara jag skrivit nån gång sen Malte föddes..

    han är nu snart sex månader och vi håller på med utredning om han har Mjöklproteinallergi eller ej, vill ej visa sig riktigt på testerna men jag få INTE ge någon som innehåller mjölkprotein.. Han har gått på Nutramigen sen han va tre veckor och fick sin väldigt kraftiga reaktinon. (slutade med ambulans)

    Han har även haft en släng av misstänkt RS virus.

    men han e en glad kille som gillar mat men har lite svårt för de där med att gapa och bli matad, vill helst suga i sig även gröt och pureer...
    Gillar att ligga på golver och rullar runt.. kämmpar som en galning med att försöka ta sig frammåt.. går dock inte änu. Har 0 intresse för att lära sig sitta... Fler barn som inte sitter? Eller inte ens ha intresse för detta?!

    Nä nu vaknar lillskiten så jag få hämta honnom..

    ha de bra alla
  2. 1
    längesen.. ja nu va de längesen jag skrev här.. läser ofta men tror bara jag skrivit nån gång sen Malte föddes..

    han är nu snart sex månader och vi håller på med utredning om han har Mjöklproteinallergi eller ej, vill ej visa sig riktigt på testerna men jag få INTE ge någon som innehåller mjölkprotein.. Han har gått på Nutramigen sen han va tre veckor och fick sin väldigt kraftiga reaktinon. (slutade med ambulans)

    Han har även haft en släng av misstänkt RS virus.

    men han e en glad kille som gillar mat men har lite svårt för de där med att gapa och bli matad, vill helst suga i sig även gröt och pureer...
    Gillar att ligga på golver och rullar runt.. kämmpar som en galning med att försöka ta sig frammåt.. går dock inte änu. Har 0 intresse för att lära sig sitta... Fler barn som inte sitter? Eller inte ens ha intresse för detta?!

    Nä nu vaknar lillskiten så jag få hämta honnom..

    ha de bra alla
  3. Medlem sedan
    Jun 2001
    #2
    Hej hej!
    hoppas inte det är allergi utan bara nåt annat. Läskigt med ambulans, vad hände?

    Alicia har ju också haft RS, usch inte kul!!!

    Hon har fö precis börjat sitta, men sitter inte utan stöd, utan tippar åt alla omöjliga och möjliga håll ;O)

    Vi har ju en Bumbo sitter, den kan verkligen rekommenderas, superbra!! då sitter de rakt upp, (finns en bild på Alicia i min blogg under april om du är nyfiken. www.minianna.blogspot.com)

    Kram Anna
  4. 2
    Hej hej!
    hoppas inte det är allergi utan bara nåt annat. Läskigt med ambulans, vad hände?

    Alicia har ju också haft RS, usch inte kul!!!

    Hon har fö precis börjat sitta, men sitter inte utan stöd, utan tippar åt alla omöjliga och möjliga håll ;O)

    Vi har ju en Bumbo sitter, den kan verkligen rekommenderas, superbra!! då sitter de rakt upp, (finns en bild på Alicia i min blogg under april om du är nyfiken. www.minianna.blogspot.com)

    Kram Anna
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3
    tyvärr är de nog allegi han har men vi hoppas att den växer bort.. Hella han svullnade upp jätte mycke och blev tomteröd. Läkarna på barn sa efter att de lagt sig att de va nåt bland de kraftigaste dom sett på ett sånt litet barn. Docj såg dom ej honom när han va som varst!
    Jo Malte sitter ju oxå rätt ok med stöd.. men har inget vidare intresse som sagt att lära sig sitta utan.. men de kommer, inte ett dugg orolig för de
  6. 3
    tyvärr är de nog allegi han har men vi hoppas att den växer bort.. Hella han svullnade upp jätte mycke och blev tomteröd. Läkarna på barn sa efter att de lagt sig att de va nåt bland de kraftigaste dom sett på ett sånt litet barn. Docj såg dom ej honom när han va som varst!
    Jo Malte sitter ju oxå rätt ok med stöd.. men har inget vidare intresse som sagt att lära sig sitta utan.. men de kommer, inte ett dugg orolig för de

Liknande trådar

  1. Längesen nu..
    By dajm75 in forum Singelmingel
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-01-28, 22:02
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar