Hoppar över hit...
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2001
    #1

    Hoppar över hit...

    Tanten är och hälsar på nu i dagarna så jag lägger mig i denna grupp så länge och hoppas hoppas hoppas på en februaribäbi!
    Som en kanin!
  2. 1
    Hoppar över hit... Tanten är och hälsar på nu i dagarna så jag lägger mig i denna grupp så länge och hoppas hoppas hoppas på en februaribäbi!
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Jag gör som du och huserar här ett tag. Har också tanten på besök. Börjar med andra pergodosen på Onsdag.
    Kanske vi kan få bli februariföräldrar. :-)
  4. 2
    Jag gör som du och huserar här ett tag. Har också tanten på besök. Börjar med andra pergodosen på Onsdag.
    Kanske vi kan få bli februariföräldrar. :-)
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Då ska jag hålla dubbla tummar då för att det tar sig för oss denna månad! Kram
  6. 3
    Då ska jag hålla dubbla tummar då för att det tar sig för oss denna månad! Kram
  7. sagotrollet
    #4
    Jag hoppar över hit jag med..
  8. 4
    Jag hoppar över hit jag med..
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Vi får tro på bättre lycka denna månad. :-)
  10. 5
    Vi får tro på bättre lycka denna månad. :-)
  11. sagotrollet
    #6
    Februari, Mars, April eller Maj barn.. Nån av de månaderna hoppas jag på. Hade ju hoppats på januari, men tyvärr blev det inte så. Vi hade ju i och för sig inte tänkt att jag skulle bli gravid förrän i juni så vi har ju tjuvstartat.. Vi ville inte vänta längre. Igentligen tycker jag att maj är en perfekt månad för att få barn.. Men jag vill ha barn så fort som möjligt.. Jag längtar..
  12. 6
    Februari, Mars, April eller Maj barn.. Nån av de månaderna hoppas jag på. Hade ju hoppats på januari, men tyvärr blev det inte så. Vi hade ju i och för sig inte tänkt att jag skulle bli gravid förrän i juni så vi har ju tjuvstartat.. Vi ville inte vänta längre. Igentligen tycker jag att maj är en perfekt månad för att få barn.. Men jag vill ha barn så fort som möjligt.. Jag längtar..
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Ja, jag skulle också gärna ha vårbarn om man fick välja. Fast just nu hoppas jag bara att det blir nåt alls, efter all väntan på att sambon ska bli redo. Min son fyller sex i oktober så sist blev det ju helt tvärtom höstbarn. Men det funkar ju också, känns som väldiigt lång tid att vänta då bara... :-)
  14. 7
    Ja, jag skulle också gärna ha vårbarn om man fick välja. Fast just nu hoppas jag bara att det blir nåt alls, efter all väntan på att sambon ska bli redo. Min son fyller sex i oktober så sist blev det ju helt tvärtom höstbarn. Men det funkar ju också, känns som väldiigt lång tid att vänta då bara... :-)

Liknande trådar

  1. Hoppar över KUB
    By rian81 in forum _1107 Julibarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-12-24, 19:41
  2. Hoppar över hit
    By Tjock2010 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 09:40
  3. Hoppar över hit.
    By Mymla in forum _0906 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-21, 11:05
  4. Hoppar över hit :-)
    By Azalea in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 08:37
  5. Hoppar över
    By Jeanikee in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar