Hallå
_03 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    May 2008
    #1

    Hallå

    Gud det var riktig länge sedan jag var inne här . Ser att flera har fått flera barn Neo är nu snart 5 År och tiden går ritkig fort. Bor numera i trångsund i våran villa.

    Ni som kanske kommer ihåg mig så har jag 3 barn Jessica 11 år Martin 10 år Neo 5 år.
    Har förtetag med min man och tränar 7 dagar i veckan är nämligen tävling inriktad. Hur hinner jag med det jo man får gå upp när alla sover !

    Kommer lägga upp en blogg på internet min resa mot en tävling nu i dec och bilder på barnen där ni kan få se hur de har växt . Har ni några blogg själva?

    kram på er
    Vanessa
  2. 1
    Hallå Gud det var riktig länge sedan jag var inne här . Ser att flera har fått flera barn Neo är nu snart 5 År och tiden går ritkig fort. Bor numera i trångsund i våran villa.

    Ni som kanske kommer ihåg mig så har jag 3 barn Jessica 11 år Martin 10 år Neo 5 år.
    Har förtetag med min man och tränar 7 dagar i veckan är nämligen tävling inriktad. Hur hinner jag med det jo man får gå upp när alla sover !

    Kommer lägga upp en blogg på internet min resa mot en tävling nu i dec och bilder på barnen där ni kan få se hur de har växt . Har ni några blogg själva?

    kram på er
    Vanessa
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    jo dig minns jag....
    Viggo fick ju en lillasyster för snart 3 år sen men du kanske har varit här sen dess?
    Mina är ju Tova 8 år, Viggo 5 år och Saga 3 år..det var jag som hade en liten änglapojke med som heter Loke och skulle varit 6 år.

    Tufft och träna varje dag..är det löpning eller?

    Min blogg är: lillith76.bloggagratis.se
  4. 2
    jo dig minns jag....
    Viggo fick ju en lillasyster för snart 3 år sen men du kanske har varit här sen dess?
    Mina är ju Tova 8 år, Viggo 5 år och Saga 3 år..det var jag som hade en liten änglapojke med som heter Loke och skulle varit 6 år.

    Tufft och träna varje dag..är det löpning eller?

    Min blogg är: lillith76.bloggagratis.se
  5. Medlem sedan
    May 2008
    #3
    Jo dig kommer jag ihåg . Ska kolla din blogg
    Här har du min blogg
    http://vanessafrykman.blogg.se

    Wow va tiden har gått snabbt 3 barn kanon !
  6. 3
    Jo dig kommer jag ihåg . Ska kolla din blogg
    Här har du min blogg
    http://vanessafrykman.blogg.se

    Wow va tiden har gått snabbt 3 barn kanon !
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jag minns dig med! Jag har till och med en bild av Neo som bebis på näthinnan. Hi hi, tänk att våra bebisar har hunnit bli femåringar nu!

    Jag har hunnit få ett barn till, för drygt 1,5 år sen, en lillebror till Lillvimsan!
  8. 4
    Jag minns dig med! Jag har till och med en bild av Neo som bebis på näthinnan. Hi hi, tänk att våra bebisar har hunnit bli femåringar nu!

    Jag har hunnit få ett barn till, för drygt 1,5 år sen, en lillebror till Lillvimsan!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Jag minns dig =) Kul att du ska börja blogga. Jag har en blogg. Kika gärna in!

    http://mariashuvud.blogg.se
  10. 5
    Jag minns dig =) Kul att du ska börja blogga. Jag har en blogg. Kika gärna in!

    http://mariashuvud.blogg.se
  11. Medlem sedan
    Dec 2002
    #6
    Jodå, jag minns dig. Har inte varit här på evigheter, men nu har jag lagt till gruppen i mina favoriter.

    Är det inte klokt att ha en vilodag ibland när man tränar så mycket, musklerna måste få återhämta sig också? Kör själv styrketräning, löpning och kampsports-inspirerade klasser.
  12. 6
    Jodå, jag minns dig. Har inte varit här på evigheter, men nu har jag lagt till gruppen i mina favoriter.

    Är det inte klokt att ha en vilodag ibland när man tränar så mycket, musklerna måste få återhämta sig också? Kör själv styrketräning, löpning och kampsports-inspirerade klasser.
  13. Medlem sedan
    Feb 2003
    #7
    Trångsund Då är vi ju grannar.... eller ja nästan ialla fall... fast jag bor i lägenhet här.
    Jag har en dotter Pamela som blir 5 som 2veckor och så sambons dotter Agnes som fyllde 5 i januari... På lördag är det 10-årskalasför tjejorna.. Var lite struligt i vintras så stackars Agnes har fått vänta på sitt kalas...Sen får vi ju inte glömma Matilda som kommer varannan helg och hunden Indra... alla ska rymmas i vår lilla 3a.....
    Träna hinner jag inte så mycke (får inte heller just nu )... blir gå ut med hunden...
  14. 7
    Trångsund Då är vi ju grannar.... eller ja nästan ialla fall... fast jag bor i lägenhet här.
    Jag har en dotter Pamela som blir 5 som 2veckor och så sambons dotter Agnes som fyllde 5 i januari... På lördag är det 10-årskalasför tjejorna.. Var lite struligt i vintras så stackars Agnes har fått vänta på sitt kalas...Sen får vi ju inte glömma Matilda som kommer varannan helg och hunden Indra... alla ska rymmas i vår lilla 3a.....
    Träna hinner jag inte så mycke (får inte heller just nu )... blir gå ut med hunden...
  15. Medlem sedan
    May 2008
    #8
    Hallå
    Jo jag har vilo dag nu på tisdag från cardio men inte styrke. Det är så att jkag ska komma in i tävlingsform och då gäller det att hålla förbränningen på en bra nivå.
    Började på 67 kg för 7 veckor sedan och igår morse var det 59,6 så det går framåt.

    Du har två barn nu ? tror jag sett dig någon gång i Dalen.
  16. 8
    Hallå
    Jo jag har vilo dag nu på tisdag från cardio men inte styrke. Det är så att jkag ska komma in i tävlingsform och då gäller det att hålla förbränningen på en bra nivå.
    Började på 67 kg för 7 veckor sedan och igår morse var det 59,6 så det går framåt.

    Du har två barn nu ? tror jag sett dig någon gång i Dalen.
  17. Medlem sedan
    May 2008
    #9
    Ut med hunden är motion det också . Bor du nära centrum?
  18. 9
    Ut med hunden är motion det också . Bor du nära centrum?
  19. Medlem sedan
    May 2008
    #10
    Diggar din blogg tjejen
  20. 10
    Diggar din blogg tjejen
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    Japp, vi bor kvar i Dalen. Jacobs lillebror heter David och är 14 månader gammal nu, född i mars-07. Maken är pappaledig och David ska börja på dagis i augusti.

    Vad ska du tävla i och när? Nyfiken ju!
  22. 11
    Japp, vi bor kvar i Dalen. Jacobs lillebror heter David och är 14 månader gammal nu, född i mars-07. Maken är pappaledig och David ska börja på dagis i augusti.

    Vad ska du tävla i och när? Nyfiken ju!
  23. Medlem sedan
    Feb 2003
    #12
    ja längs spåret... 3min till pendeln..
  24. 12
    ja längs spåret... 3min till pendeln..
  25. Medlem sedan
    Dec 2002
    #13
    Nu har jag förresten kollat på din blogg. Schyssta biceps! Var tränar du nu? Hur ser ditt styrkeprogram ut? Ska du tävla i Body Fitness, Atlethic Fitness eller något annat?
  26. 13
    Nu har jag förresten kollat på din blogg. Schyssta biceps! Var tränar du nu? Hur ser ditt styrkeprogram ut? Ska du tävla i Body Fitness, Atlethic Fitness eller något annat?
  27. Medlem sedan
    May 2008
    #14
    Ja det blir bodyfitness. Tränar på hälsafitness i solna just nu samt i skogås. Kommer nog köpa kort på flex farsta också det är rätt nära mig .

    Har du en blogg?
  28. 14
    Ja det blir bodyfitness. Tränar på hälsafitness i solna just nu samt i skogås. Kommer nog köpa kort på flex farsta också det är rätt nära mig .

    Har du en blogg?
  29. Medlem sedan
    May 2008
    #15
    Det blir december i göteborg fitness festivalen . Blir bodyfitness för min del mest kvinnligt vet du .
  30. 15
    Det blir december i göteborg fitness festivalen . Blir bodyfitness för min del mest kvinnligt vet du .
  31. Medlem sedan
    Dec 2002
    #16
    Nä, jag har ingen blogg, men det finns nån (gammal) muskelbild på mig i mitt album. Jag tränar ff på Sats, det blir lite olika anläggningar. Globen, Farsta, Söder, Sickla, Stadion och Hötorget.
  32. 16
    Nä, jag har ingen blogg, men det finns nån (gammal) muskelbild på mig i mitt album. Jag tränar ff på Sats, det blir lite olika anläggningar. Globen, Farsta, Söder, Sickla, Stadion och Hötorget.
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17
    Hihi vad kul, detsamma får jag säga =)
  34. 17
    Hihi vad kul, detsamma får jag säga =)
  35. Medlem sedan
    Nov 2004
    #18
    Har lagt till dig bland länkarna i min blogg... :-)

    http://lillith76.bloggagratis.se/
  36. 18
    Har lagt till dig bland länkarna i min blogg... :-)

    http://lillith76.bloggagratis.se/
  37. Medlem sedan
    Mar 2003
    #19
    Hej Vanessa!

    Jättelänge sedan jag var här också!
    Jag har börjat jobba nu och det känns SÅ härligt!
    Ska jag vara helt ärlig så var jag ganska så utled på att vara hemma, var ju hemma i fyra år i streck.

    Jo, jag kommer ihåg dig, kommer tom ihåg att vi diskuterade vitaminer till våra barn *ler*

    Tänk att våra barn är 5 år nu, vilken fantastisk resa det har varit hittills

    Hej, till er andra också för den delen!
    Kul att se att ni fortfarande kämpar på och skriver här, för det ÄR ju kul att kika in och hålla kontakten.
  38. 19
    Hej Vanessa!

    Jättelänge sedan jag var här också!
    Jag har börjat jobba nu och det känns SÅ härligt!
    Ska jag vara helt ärlig så var jag ganska så utled på att vara hemma, var ju hemma i fyra år i streck.

    Jo, jag kommer ihåg dig, kommer tom ihåg att vi diskuterade vitaminer till våra barn *ler*

    Tänk att våra barn är 5 år nu, vilken fantastisk resa det har varit hittills

    Hej, till er andra också för den delen!
    Kul att se att ni fortfarande kämpar på och skriver här, för det ÄR ju kul att kika in och hålla kontakten.
  39. Medlem sedan
    May 2008
    #20
    Ja man kan ju föstå att man kan känna sig urlakad efter 4 år och att börja jobba och ha kunna umgås med vuxna är någt man behöver i vardagen också .

    Hur mår dina barn ? Neo växer fort nu han är en stor pojk .
  40. 20
    Ja man kan ju föstå att man kan känna sig urlakad efter 4 år och att börja jobba och ha kunna umgås med vuxna är någt man behöver i vardagen också .

    Hur mår dina barn ? Neo växer fort nu han är en stor pojk .
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hallå, Hallå, finns ni kvar
    By Mamma Erik in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-05-22, 08:16
  2. Hallå hallå, har ni plockat fram
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-12, 15:15
  3. Hallå! Hallå! *knackar i glas*
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2010-11-10, 18:52
  4. Mensen halla, hallå, hallå
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 21:23
  5. Hallå *ropar* hallå hallå *Eko*
    By Gula in forum Våra barn (födda 2003–07)
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar