Sömn!
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Sömn!

    Måste fråga er hur era 1-åringar sover?
    Här är det knöl och bök och svårt att komma till ro när hon vaknat på natten. Natt till i söndags knöla hon drygt 1 timme och i natt nåästan 2½ timme. Det gnälls och bökas i sängen. Spelar ingen roll om hon ligger i sin säng eller i min. Hon är trött men kan inte komma till ro på något sätt.

    Någon som har liknande nätter? Någon som har råd vad att göra för snart orkar jag inte mer!

    Även i aprilbarn!
  2. 1
    Sömn! Måste fråga er hur era 1-åringar sover?
    Här är det knöl och bök och svårt att komma till ro när hon vaknat på natten. Natt till i söndags knöla hon drygt 1 timme och i natt nåästan 2½ timme. Det gnälls och bökas i sängen. Spelar ingen roll om hon ligger i sin säng eller i min. Hon är trött men kan inte komma till ro på något sätt.

    Någon som har liknande nätter? Någon som har råd vad att göra för snart orkar jag inte mer!

    Även i aprilbarn!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2

    Här oxå!

    Sovs dåligt mot innan hela natten så vaknar hon nu..rör sig mycket i sömnen, gnäller och skriker till...

    Så jag får knappt sova alls känns det som!

    Inga råd tyvärr..försöker "rida ut stormen" och hoppas på att det rättar till sig snart!
    Ta vara på varje sekund! Livet är dyrbart!
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~
    Min blogg om bäbiskläder och om livet i allmänhet
    Numera handlar bloggen oxå om min bröstcancer...
    http://everlonn.bloggagratis.se/~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~
  4. 2
    Här oxå! Sovs dåligt mot innan hela natten så vaknar hon nu..rör sig mycket i sömnen, gnäller och skriker till...

    Så jag får knappt sova alls känns det som!

    Inga råd tyvärr..försöker "rida ut stormen" och hoppas på att det rättar till sig snart!
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Min egen lilla hemmasnickrade teori är att det beror på att man är ute mer,mer intryck och mer rörelse som kanske ger benvärk??Här skyller vi de dåliga nätterna just nu på 40 graders feber och pollenallergiAlltid skönt att ha nå att skylla på
  6. 3
    Min egen lilla hemmasnickrade teori är att det beror på att man är ute mer,mer intryck och mer rörelse som kanske ger benvärk??Här skyller vi de dåliga nätterna just nu på 40 graders feber och pollenallergiAlltid skönt att ha nå att skylla på
  7. Medlem sedan
    Apr 2003
    #4
    Alltid skönt att veta att man inte är ensam även om du inte hade några råd! Bara kämpa vidare!
    Kan vara så att utvecklingen går i ett rasande tempo just nu och därför sover dåligt på natten! Men vi får se och härda ut!
  8. 4
    Alltid skönt att veta att man inte är ensam även om du inte hade några råd! Bara kämpa vidare!
    Kan vara så att utvecklingen går i ett rasande tempo just nu och därför sover dåligt på natten! Men vi får se och härda ut!
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Inte om möjligt att det beror på alla intryck de får när man är ut mer nu. Plus att det sker en massa i utveklingen också!

    Hoppas lillskruttan kryar på sig!
  10. 5
    Inte om möjligt att det beror på alla intryck de får när man är ut mer nu. Plus att det sker en massa i utveklingen också!

    Hoppas lillskruttan kryar på sig!

Liknande trådar

  1. sömn å åter sömn
    By malla402 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 12:18
  2. Mera sömn fråga, brist på sömn
    By helen_riyo in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 17:36
  3. sömn sömn och åter sömn..
    By Mia&Elin in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 10:43
  4. Sömn, sömn... *långt* även på ank. 11/2004
    By Katti med Petter & Victor in forum Bebissnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 20:37
  5. Sömn, sömn och åter igen sömn *långt*
    By Katti med Petter & Victor in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-10-17, 19:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar