4 månader är lilla M nu ju !!
_0712 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    4 månader är lilla M nu ju !!

    Och jag tänkte snart tests ge lite smakisar, ska bli spännande
    Vad tiden går fort, hua...
    Var till bvc igår o nu väger han 7,3 kg och är 65 lång !!
  2. 1
    4 månader är lilla M nu ju !! Och jag tänkte snart tests ge lite smakisar, ska bli spännande
    Vad tiden går fort, hua...
    Var till bvc igår o nu väger han 7,3 kg och är 65 lång !!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    ojoj, vilken kille.. han växer ju som 17!! Wiktor vägde "bara"ca6700 vid 4 månader!! Nu har din kille vuxit om min.!!
    Jag har gett wiktor lite gröt och typ potatissmakis, men igår, då fick han både och, och det var inte bra.. hade nog gett honom för stora portioner, för allt , hela spjälis blev full, kom upp på kvällen..!! Suck, dumma mamma!!!!

    See you on thursday!!!!!
  4. 2
    ojoj, vilken kille.. han växer ju som 17!! Wiktor vägde "bara"ca6700 vid 4 månader!! Nu har din kille vuxit om min.!!
    Jag har gett wiktor lite gröt och typ potatissmakis, men igår, då fick han både och, och det var inte bra.. hade nog gett honom för stora portioner, för allt , hela spjälis blev full, kom upp på kvällen..!! Suck, dumma mamma!!!!

    See you on thursday!!!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Ja han växer på bra....provade hans badbyxor idag...de var precis att han kan dem. Köpte dem ju för ett bra tag sedan, säkert 6 veckor sedan eller mer...de är strl 62/68 och satt precis
    Aha, de där med mat eller smakisar kan ju vara knepigt har jag förstått... Fick veta idag på bvc att man lätt ger för mycket i början särskilt av gröt som i stort sett alla gillar. Man tycker de kan få lite till då de äter på så bra och vips har man gett lite mycket för den lillas mage.
    Ska bli spännande att prova lite puré, kanske i helgen.
    Vi ses på torsdag KRAM
  6. 3
    Ja han växer på bra....provade hans badbyxor idag...de var precis att han kan dem. Köpte dem ju för ett bra tag sedan, säkert 6 veckor sedan eller mer...de är strl 62/68 och satt precis
    Aha, de där med mat eller smakisar kan ju vara knepigt har jag förstått... Fick veta idag på bvc att man lätt ger för mycket i början särskilt av gröt som i stort sett alla gillar. Man tycker de kan få lite till då de äter på så bra och vips har man gett lite mycket för den lillas mage.
    Ska bli spännande att prova lite puré, kanske i helgen.
    Vi ses på torsdag KRAM

Liknande trådar

  1. 2 månader är lilla...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-22, 18:57
  2. Lilla sessan 4 månader idag
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 22:42
  3. Lilla O 11 månader just idag-
    By Ulle med tjejligan in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 11:43
  4. 4 månader fyller min lilla
    By kikie in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 15:59
  5. Idag blir min lilla 6-månader!
    By -cat in forum _0606 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar