IVF nr 2 avslutad...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2006
    #1

    IVF nr 2 avslutad...

    Ett stort fett minus flinade emot mig när jag testade imorse IVF nr 2 också misslyckat alltså. Nu vilar jag upp mig över sommaren och försöker själv, och till hösten blir det nya tag...
  2. 1
    IVF nr 2 avslutad... Ett stort fett minus flinade emot mig när jag testade imorse IVF nr 2 också misslyckat alltså. Nu vilar jag upp mig över sommaren och försöker själv, och till hösten blir det nya tag...
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    beklagar verkligen. Varför ska det vara så svårt? Ett ynka litet + hur svårt ska det vara för universum att fixa?
    Håller alla tummar för att du snart ska stå där, fånleende, med en kissig sticka i handen.
    What happened to the dream of a girl President?
    -She´s dancing in the video next to 50 Cent.
  4. 2
    beklagar verkligen. Varför ska det vara så svårt? Ett ynka litet + hur svårt ska det vara för universum att fixa?
    Håller alla tummar för att du snart ska stå där, fånleende, med en kissig sticka i handen.
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    NEJ! Många tröstkramar!
  6. 3
    NEJ! Många tröstkramar!
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Tusen tusen kramar till dig min vän blir så ledsen för din skull,sitter här med tårar i ögonen,livet är verkligen orättvist.
    hoppas din sommar ändå blir fin och framför allt solig.

    Kram
  8. 4
    Tusen tusen kramar till dig min vän blir så ledsen för din skull,sitter här med tårar i ögonen,livet är verkligen orättvist.
    hoppas din sommar ändå blir fin och framför allt solig.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Tröstkramar till dig i massor! Njut av sommaren och slappa i solen. Fortsätter hålla tummarna för dig!
    KRAMIS
  10. 5
    Tröstkramar till dig i massor! Njut av sommaren och slappa i solen. Fortsätter hålla tummarna för dig!
    KRAMIS
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6

    tråkigt!

    har inga ord, mer än att du får ta hand om dig riktigt ordentligt. Kram
    "I look just like the girl next door... if you happen to live next door to an amusement park" Dolly Parton
  12. 6
    tråkigt! har inga ord, mer än att du får ta hand om dig riktigt ordentligt. Kram
  13. Blåklockan
    #7
    Nej, så himla tråkigt att höra! Kram!!
  14. 7
    Nej, så himla tråkigt att höra! Kram!!
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    Massor med tröstkramar!
    Ta hand om dig nu vännen.
    /Tina
    Tänker aldrig ge upp vår längtan är för stor
  16. 8
    Massor med tröstkramar!
    Ta hand om dig nu vännen.
    /Tina
  17. Medlem sedan
    Nov 2006
    #9
    Precis vad jag undrar, hur svårt kan det va? Men snart ska jag vara där, med ett + hoppas jag
  18. 9
    Precis vad jag undrar, hur svårt kan det va? Men snart ska jag vara där, med ett + hoppas jag
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    Tack för kramarna, de värmer.
  20. 10
    Tack för kramarna, de värmer.
  21. Medlem sedan
    Nov 2006
    #11
    Ska försöka njuta av sommaren, OM den nu kommer. Just nu snöar det och det är vitt på backen Kram
  22. 11
    Ska försöka njuta av sommaren, OM den nu kommer. Just nu snöar det och det är vitt på backen Kram
  23. Medlem sedan
    Nov 2006
    #12
    Tack! Ska passa på att vila upp mig från alla hormoner i sommar och komma igen med nya krafter. Hur är det med dig då? Kram
  24. 12
    Tack! Ska passa på att vila upp mig från alla hormoner i sommar och komma igen med nya krafter. Hur är det med dig då? Kram
  25. Medlem sedan
    Nov 2006
    #13
    Jo, det är tråkigt Men skam den som ger sig Kram
  26. 13
    Jo, det är tråkigt Men skam den som ger sig Kram
  27. Medlem sedan
    Nov 2006
    #14
    Tack min vän! Kramiz
  28. 14
    Tack min vän! Kramiz
  29. Medlem sedan
    Nov 2006
    #15
    Gråt inga tårar mer för min skull Men håller med dig, livet ÄR orättvist. Är dock så himla glad för din skull, att du sluppit härifrån. Hoppas också på solig sommar, just nu snöar det och är vitt på marken Imorse hade vi 2 plusgrader

    Kram min vän
  30. 15
    Gråt inga tårar mer för min skull Men håller med dig, livet ÄR orättvist. Är dock så himla glad för din skull, att du sluppit härifrån. Hoppas också på solig sommar, just nu snöar det och är vitt på marken Imorse hade vi 2 plusgrader

    Kram min vän

Liknande trådar

  1. Dag 16 avslutad!
    By Grodan in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 08:43
  2. Avslutad föräldrautbildningen
    By ~LisaMarie~ in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 08:19
  3. Tävlingen avslutad!
    By housewife in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 22:20
  4. Kaosveckan avslutad
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 11:13
  5. -0,2 kg...men det e pga avslutad
    By Mimmi m D&M; in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 21:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar