Orolig idag
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1998
    #1

    Orolig idag

    Jens ska operreras för ljumskbråck imorrn. En rutinoperation men ändå känner jag mig orolig *suck*. Men det blir nog bra, när vi väl är mitt i det. Det gick ju bra när mellandottern fick sina rör insatta för några år sen. Det var visserligen läskigt med narkosen men denna gång är maken iaf med, så jag är inte själv, det var jag sist. Men när det gäller barnen är man nog mer pjoskig än man tror (eller iaf JAG är det ). Så ni kan väl tänka på oss imorrn och hålla tummarna för att allt ska gå bra, speciellt den där lite läskiga narkosen
  2. 1
    Orolig idag Jens ska operreras för ljumskbråck imorrn. En rutinoperation men ändå känner jag mig orolig *suck*. Men det blir nog bra, när vi väl är mitt i det. Det gick ju bra när mellandottern fick sina rör insatta för några år sen. Det var visserligen läskigt med narkosen men denna gång är maken iaf med, så jag är inte själv, det var jag sist. Men när det gäller barnen är man nog mer pjoskig än man tror (eller iaf JAG är det ). Så ni kan väl tänka på oss imorrn och hålla tummarna för att allt ska gå bra, speciellt den där lite läskiga narkosen
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Såklart att du är orolig... det skulle jag också vara. Håller tummarna för att allt går fint och bra på alla sätt.
    kram
  4. 2
    Såklart att du är orolig... det skulle jag också vara. Håller tummarna för att allt går fint och bra på alla sätt.
    kram

Liknande trådar

  1. Orolig idag...
    By Älvan-77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 20:24
  2. VUL idag -orolig
    By _Ana_ in forum _0705 Majbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 16:29
  3. Orolig idag
    By majblomma v7 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 20:37
  4. orolig idag
    By mammaGåR in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 16:03
  5. Orolig idag :-(
    By Helenamedtre in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar