spännande
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    spännande

    nu är Vincent i skolan
    idag, imon o tors mellan kl.8.30-11 så ska han vara där. idag o på tors är pappa med honom o imon ska jag följa med
    tycker det är toppen att barnen får komma till skolan dessa dagar för att träffa blivande klasskompisar o lärare.
    han ska gå på en Montessoriskola o har jag fattat det hela rätt så är det 2 st åk F-1 klasser, 2 st åk 2-3 klasser samt 2 st åk 4-5 klasser med 24 barn i varje klass.
    jag ser verkligen fram emot att hämta honom i em o höra om hans fm o såklart om att följa med imon o träffa alla barn, lärare o föräldrar
    ha en toppendag i solen,
    kramar från oss
  2. 1
    spännande nu är Vincent i skolan
    idag, imon o tors mellan kl.8.30-11 så ska han vara där. idag o på tors är pappa med honom o imon ska jag följa med
    tycker det är toppen att barnen får komma till skolan dessa dagar för att träffa blivande klasskompisar o lärare.
    han ska gå på en Montessoriskola o har jag fattat det hela rätt så är det 2 st åk F-1 klasser, 2 st åk 2-3 klasser samt 2 st åk 4-5 klasser med 24 barn i varje klass.
    jag ser verkligen fram emot att hämta honom i em o höra om hans fm o såklart om att följa med imon o träffa alla barn, lärare o föräldrar
    ha en toppendag i solen,
    kramar från oss
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Visst är det spännande De är stora

    Min tjej skall på besök nästa vecka och då är pappa med. Jag är hemma med de andra två. Jag kommer att följa med någon annan gång. Känner till skolan lite, men inte så bra ändå. Rektorn är superbra och personalen har bra rykte. Men jag har inte träffat dotterns fröknar.
  4. 2
    Visst är det spännande De är stora

    Min tjej skall på besök nästa vecka och då är pappa med. Jag är hemma med de andra två. Jag kommer att följa med någon annan gång. Känner till skolan lite, men inte så bra ändå. Rektorn är superbra och personalen har bra rykte. Men jag har inte träffat dotterns fröknar.
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    Här sköter förskolan inskolningen på fritids och förskoleklassen.De brukar gå på besök med alla 6-åringarna några ggr i juni.Det tycker jag är jättebra!Då får de träffa dem som ska gå i ettan och som de kommer att samarbeta en del med också.
  6. 3
    Här sköter förskolan inskolningen på fritids och förskoleklassen.De brukar gå på besök med alla 6-åringarna några ggr i juni.Det tycker jag är jättebra!Då får de träffa dem som ska gå i ettan och som de kommer att samarbeta en del med också.
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ja det är verkligen bra att barnen (och vi föräldrar) får besöka den blivande skolan och fröknarna redan nu under våren. Det borde bli mindre oro och funderingar under sommaren när man vet mer vad som kommer hända efter sommarlovet. Min tjej var superglad efter besöket och längtar verkligen att få börja där.
  8. 4
    Ja det är verkligen bra att barnen (och vi föräldrar) får besöka den blivande skolan och fröknarna redan nu under våren. Det borde bli mindre oro och funderingar under sommaren när man vet mer vad som kommer hända efter sommarlovet. Min tjej var superglad efter besöket och längtar verkligen att få börja där.

Liknande trådar

  1. Spännande!
    By PetraR in forum Singelmingel
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-23, 16:37
  2. Åh så spännande!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-21, 09:23
  3. Spännande!
    By Venus in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-10-02, 17:53
  4. Spännande
    By Ullis77 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 11:07
  5. Oj vad spännande
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-11, 07:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar