bakslag
Föräldraskap
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    bakslag

    sonen, som alltid haft hård och krånglig mage, använde pottan (och ibland toan) tills han var 18 mån, sedan hade han en hemsk upplevelse där det gjorde gräsligt ont för honom. sedan dess (6 mån) vägrar han förstås både potta och toa. jag funderar på om det kan hjälpa att köpa en ny, annorlunda potta? är det någon som har testat?
  2. 1
    bakslag sonen, som alltid haft hård och krånglig mage, använde pottan (och ibland toan) tills han var 18 mån, sedan hade han en hemsk upplevelse där det gjorde gräsligt ont för honom. sedan dess (6 mån) vägrar han förstås både potta och toa. jag funderar på om det kan hjälpa att köpa en ny, annorlunda potta? är det någon som har testat?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Låter smart. Det finns ju en massa roliga och fina pottor, han kanske vill vara med och välja så blir det x-tra roligt??
  4. 2
    Låter smart. Det finns ju en massa roliga och fina pottor, han kanske vill vara med och välja så blir det x-tra roligt??
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3

    DET kanske jag

    ska göra! låta honom bestämma! just nu går han in på toa när han ska göra ngt i blöjan... alltid något!
  6. 3
    DET kanske jag ska göra! låta honom bestämma! just nu går han in på toa när han ska göra ngt i blöjan... alltid något!

Liknande trådar

  1. Bakslag
    By Stellatrix in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 18:40
  2. Bakslag
    By starlet1 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-02-27, 14:14
  3. Bakslag
    By starlet1 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 12:04
  4. bakslag
    By tvilling2 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 22:21
  5. Bakslag efter bakslag...
    By Tinselflickan in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 07:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar