Semester!
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Semester!

    Hej alla!

    Jag har varit inne och kikat i ankomstgruppen juni-08 och tänkte nu bara säga hej och önska alla lycka till nu när det börjar närma sig slutet för magarna!

    Jag väntar mitt första barn och är beräknad till den 14 juni, blev flyttad ändå från den 27 maj efter ul, de tyckte att vår bebis var så liten... Gisses vad tråkigt det var att hoppa från vecka 19 till nästan 16 där runt jul!
    Men jag tror fortfarande att bebisen tittar ut lite tidigare än den 14:e!
    (Herregud vilken lång väntan det blir om den kommer efter midsommar!!)

    Har gått på semester nu och har börjat pyssla & fixa här hemma, det är sååå skönt! Hinner tillochmed sitta här och läsa massor av trevliga inlägg i forumet, är lite ledsen att jag inte gjort det tidigare, det är så kul att ta del av tankar och händelser från andra som gått lika länge som en själv...

    Ha en trevlig dag & Lycka till med era magar!
  2. 1
    Semester! Hej alla!

    Jag har varit inne och kikat i ankomstgruppen juni-08 och tänkte nu bara säga hej och önska alla lycka till nu när det börjar närma sig slutet för magarna!

    Jag väntar mitt första barn och är beräknad till den 14 juni, blev flyttad ändå från den 27 maj efter ul, de tyckte att vår bebis var så liten... Gisses vad tråkigt det var att hoppa från vecka 19 till nästan 16 där runt jul!
    Men jag tror fortfarande att bebisen tittar ut lite tidigare än den 14:e!
    (Herregud vilken lång väntan det blir om den kommer efter midsommar!!)

    Har gått på semester nu och har börjat pyssla & fixa här hemma, det är sååå skönt! Hinner tillochmed sitta här och läsa massor av trevliga inlägg i forumet, är lite ledsen att jag inte gjort det tidigare, det är så kul att ta del av tankar och händelser från andra som gått lika länge som en själv...

    Ha en trevlig dag & Lycka till med era magar!
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    ´Hej!

    Oj vad långt du blev framflyttad! En kompis blev framflyttad 3 veckor o när hennes dotter kom i v. 41+0 (efter framflyttningen) Så vägde hon 2500 g! Det är konstigt att de kan flytta o hålla på! Flytta bakåt är ju helt ok Jag blev framflyttad 9 dagar.

    Välkommen hit! Och njut av din semester!

    Cissi
  4. 2
    ´Hej!

    Oj vad långt du blev framflyttad! En kompis blev framflyttad 3 veckor o när hennes dotter kom i v. 41+0 (efter framflyttningen) Så vägde hon 2500 g! Det är konstigt att de kan flytta o hålla på! Flytta bakåt är ju helt ok Jag blev framflyttad 9 dagar.

    Välkommen hit! Och njut av din semester!

    Cissi
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Ja, det är härligt att dela tankar och händelser både roliga och tråkiga med människor som har ungefär samma erfarenheter. Skönt att få gå hemma och bara ta det lugnt. Önskar att jag också fick det men ska jobba tre veckor till, sedan är det semester (hoppas jag ).

    Lycka till med din mage och hoppas att h*n kommer tidigare än den 14:e
  6. 3
    Ja, det är härligt att dela tankar och händelser både roliga och tråkiga med människor som har ungefär samma erfarenheter. Skönt att få gå hemma och bara ta det lugnt. Önskar att jag också fick det men ska jobba tre veckor till, sedan är det semester (hoppas jag ).

    Lycka till med din mage och hoppas att h*n kommer tidigare än den 14:e
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    Hej, hej! Ja, nu börjar det närma sig för oss! Trist att bli flyttad så långt åt fel håll liksom... Du har säkert rätt dock, bebisen kommer säkert innan midsommar! Min är beräknad precis till midsommar och jag längtar så...
    Kram!
  8. 4
    Hej, hej! Ja, nu börjar det närma sig för oss! Trist att bli flyttad så långt åt fel håll liksom... Du har säkert rätt dock, bebisen kommer säkert innan midsommar! Min är beräknad precis till midsommar och jag längtar så...
    Kram!
  9. Medlem sedan
    Apr 2004
    #5
    Välkommen hit!
    Å va skönt att få gå hem på semester å pyssla lite innan bebben kommer. Ha det så bra å njut!
  10. 5
    Välkommen hit!
    Å va skönt att få gå hem på semester å pyssla lite innan bebben kommer. Ha det så bra å njut!

Liknande trådar

  1. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  2. Semester :D
    By Susanne m 4:a barn in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 09:17
  3. semester ????
    By mija in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-11-13, 23:07
  4. Semester =)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:30
  5. Vår semester
    By Malin-L-J in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar