Bea & Spirella
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Bea & Spirella

    Tack för efterlysningen - det är skönt att veta att nån håller lite extra koll.

    Jag sitter med näsan i jobbdatorn från morgon till kväll, bokstavligt talat, räknade efter nu att jag har jobbat 12 timmar idag... Lägger schema inför nästa läsår för hela skolan - 700 elever och drygt 80 lärare. Det är ett pussel kan man milt sagt säga!!

    Därför finns varken tid eller ork att sätta sig så långa stunder här, men jag kikade in nu och såg att jag var efterfrågad så då måste jag ju svara så klart! Det går ändå... jodå, hyfsat. Jag har inte ätit något "fel" sedan helgen, förstås rört mig på tok för lite eftersom jag suttit med näsan i jobbdatorn, men ändå är det ju maten som är min stora utmaning. Tidigare ikväll frågade maken om jag ville ha något. "Rabarberpaj" svarade jag direkt, men så kom jag faktiskt på att vänta med det till lördag - jag behöver inte och ska inte äta det både ikväll och på lördag. Jag får vänta tills helgen! Så istället har jag ätit en liten fruktsallad med kesella och havreringar. Gott!!

    Jag kommer att vara lite off nu ett tag framöver, men vem vet - jag glider in här mellan varven och kollar läget lite!

    KRAM
    För ett par generationer sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion.
  2. 1
    Bea & Spirella Tack för efterlysningen - det är skönt att veta att nån håller lite extra koll.

    Jag sitter med näsan i jobbdatorn från morgon till kväll, bokstavligt talat, räknade efter nu att jag har jobbat 12 timmar idag... Lägger schema inför nästa läsår för hela skolan - 700 elever och drygt 80 lärare. Det är ett pussel kan man milt sagt säga!!

    Därför finns varken tid eller ork att sätta sig så långa stunder här, men jag kikade in nu och såg att jag var efterfrågad så då måste jag ju svara så klart! Det går ändå... jodå, hyfsat. Jag har inte ätit något "fel" sedan helgen, förstås rört mig på tok för lite eftersom jag suttit med näsan i jobbdatorn, men ändå är det ju maten som är min stora utmaning. Tidigare ikväll frågade maken om jag ville ha något. "Rabarberpaj" svarade jag direkt, men så kom jag faktiskt på att vänta med det till lördag - jag behöver inte och ska inte äta det både ikväll och på lördag. Jag får vänta tills helgen! Så istället har jag ätit en liten fruktsallad med kesella och havreringar. Gott!!

    Jag kommer att vara lite off nu ett tag framöver, men vem vet - jag glider in här mellan varven och kollar läget lite!

    KRAM
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Stackars dig..:)

    Hade samtal med vår biträdande rektor idag om timplanen och hur vi önskade att de skulle lägga ut NO timmarna. Inget lätt jobb det där. Lycka till!
    Nilla*
  4. 2
    Stackars dig..:) Hade samtal med vår biträdande rektor idag om timplanen och hur vi önskade att de skulle lägga ut NO timmarna. Inget lätt jobb det där. Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Sköt om dig och behandla dig väl, för du är så värd det!
  6. 3
    Sköt om dig och behandla dig väl, för du är så värd det!
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Stackare

    då vet vi var du är.....begravd i jobb!
    Vad bra att du inte halkade in i allt-eller-inget- tänket utan sköter maten till den ev. kuren!
    Kram,Bea
  8. 4
    Stackare då vet vi var du är.....begravd i jobb!
    Vad bra att du inte halkade in i allt-eller-inget- tänket utan sköter maten till den ev. kuren!
    Kram,Bea

Liknande trådar

  1. Spirella!
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-23, 20:27
  2. Spirella - om BFL...
    By Ikwood in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 15:03
  3. Spirella.....
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 17:32
  4. Spirella!
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 09:12
  5. SPIRELLA!!
    By myranåjag in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 06:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar