Juckande bebis...
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 1999
    #1

    Juckande bebis...

    Wilma är helt otrolig på att jucka när hon är trött (oftast) hon sitter på min höft eller i mitt knä och juckar tills hon blir helt svettig ocg helt slut. Hon har hållit på med det här sen ja.. typ sedan hon kunde göra så. Lite pinsamt är det ju... Jag trodde att hon skulle sluta med det men det verkar inte så. Undrar hur det kommer att gå hos dagmamman sen. Finns det fler bebisar som gör såhär? Jag har ingen aning om varför, hon gör så även när hon har fått torr blöja, jag har inte sett några konstiga flytningar (svamp). Antar att hon bara gör så.
    Carina med de tre busungarna.
    *Mathias 991031, *Felicia 020919, *Wilma 070704
  2. 1
    Juckande bebis... Wilma är helt otrolig på att jucka när hon är trött (oftast) hon sitter på min höft eller i mitt knä och juckar tills hon blir helt svettig ocg helt slut. Hon har hållit på med det här sen ja.. typ sedan hon kunde göra så. Lite pinsamt är det ju... Jag trodde att hon skulle sluta med det men det verkar inte så. Undrar hur det kommer att gå hos dagmamman sen. Finns det fler bebisar som gör såhär? Jag har ingen aning om varför, hon gör så även när hon har fått torr blöja, jag har inte sett några konstiga flytningar (svamp). Antar att hon bara gör så.
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Hhihihi, du får ursäkta mig men det lät så gulligt! "juckar tills hon blir helt svettig och helt slut" *fniss* jag kan se det framför mig. Men du, inte ska du behöva fundera över detta? Det är ju helt ofarligt och inget W far illa av. Vad är det som du är orolig för hos dagmamman?
  4. 2
    Hhihihi, du får ursäkta mig men det lät så gulligt! "juckar tills hon blir helt svettig och helt slut" *fniss* jag kan se det framför mig. Men du, inte ska du behöva fundera över detta? Det är ju helt ofarligt och inget W far illa av. Vad är det som du är orolig för hos dagmamman?
  5. Medlem sedan
    Jul 1999
    #3
    Inget speciellt men det är ju lite jobbigt när hon håller på så jag blir trött i armen. Pratade med min man och hon gör aldrig så på honom även om hon är trött. Äh hon får väl hålla på men folk tittar jag lovar! Lite lustigt kanske
  6. 3
    Inget speciellt men det är ju lite jobbigt när hon håller på så jag blir trött i armen. Pratade med min man och hon gör aldrig så på honom även om hon är trött. Äh hon får väl hålla på men folk tittar jag lovar! Lite lustigt kanske
  7. Medlem sedan
    Sep 2007
    #4
    Men då är det nog nåt hon bara gör med dig o kommer nog antagligen inte skrämma slag på dagmamman med att jucka på henne
    Jag skulle säkert kolla jag med om jag såg er men inte tänka nåt dåligt om det. Bebisar tittar man på helt enkelt Jag tror faktiskt inte att jag sett nån göra så men jag har sett bebisar gör en massa annat konstigt, alla har nog sitt.
  8. 4
    Men då är det nog nåt hon bara gör med dig o kommer nog antagligen inte skrämma slag på dagmamman med att jucka på henne
    Jag skulle säkert kolla jag med om jag såg er men inte tänka nåt dåligt om det. Bebisar tittar man på helt enkelt Jag tror faktiskt inte att jag sett nån göra så men jag har sett bebisar gör en massa annat konstigt, alla har nog sitt.

Liknande trådar

  1. Juckande hund....
    By maria_79 in forum Hem & fritid
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2010-05-18, 22:27
  2. Vad gör man med en juckande...
    By lisamea in forum _0507 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 16:11
  3. En fråga angående juckande tikar..
    By Hera Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 14:21
  4. Juckande
    By jesmar in forum Stora barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 05:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar