Jag är fortfarande kvar
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Jag är fortfarande kvar

    Ni kanske tror att jag glömt bort er. Jag läser alla inlägg varje dag men jag har inte orkat skriva något. Fullt upp hela tiden och det är roligt. Lägger in mig på viktlistan efter vaccinationen på tisdag.

    Läste om depression och ångest i tråden, det är mycket vanligt och två av mina vänninor mår jättedåligt efter deras förlossningar. Hoppas lyckan snart infinner sig på heltid. Tänker på er!
    Katarina mamma till Zakarias 0602 och Lovisa 0802
  2. 1
    Jag är fortfarande kvar Ni kanske tror att jag glömt bort er. Jag läser alla inlägg varje dag men jag har inte orkat skriva något. Fullt upp hela tiden och det är roligt. Lägger in mig på viktlistan efter vaccinationen på tisdag.

    Läste om depression och ångest i tråden, det är mycket vanligt och två av mina vänninor mår jättedåligt efter deras förlossningar. Hoppas lyckan snart infinner sig på heltid. Tänker på er!
  3. Medlem sedan
    Apr 2004
    #2
    Roligt att höra av dig! Det är inte lätt att hinna med allt man skulle vilja. Förra gången jag var mammaledig kunde jag inte alls sitta lika mycket vid datorn, eftersom jag bara hade en stationär i datarummet i källaren. Nu har jag en bärbar, på gott och ont hehe.
    Anna m Tim 12/9-04 och Nela 12/2-08
  4. 2
    Roligt att höra av dig! Det är inte lätt att hinna med allt man skulle vilja. Förra gången jag var mammaledig kunde jag inte alls sitta lika mycket vid datorn, eftersom jag bara hade en stationär i datarummet i källaren. Nu har jag en bärbar, på gott och ont hehe.

Liknande trådar

  1. Fortfarande kvar här
    By Anonym mams in forum _1110 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 09:32
  2. Fortfarande kvar.....
    By hoppfull in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 14:45
  3. Fortfarande kvar!
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 20:56
  4. Fortfarande kvar!
    By Johanna med Gustav in forum _0606 Junibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-07-06, 15:58
  5. Fortfarande kvar :o(
    By Bella m 5 barn in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar