Så glad!!
_0710 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Så glad!!

    Prinsessans ultraljud på sitt hjärta gick över förväntan hennes VSD (hål i hjärtat) hade växt ihop!! och hennes klaff-fel hade bara blivit minimalt försämrat, det var så skönt att få höra det!!
    Så nu kan jag slappna av minst ett år till tack för alla tumhållningar!
  2. 1
    Så glad!! Prinsessans ultraljud på sitt hjärta gick över förväntan hennes VSD (hål i hjärtat) hade växt ihop!! och hennes klaff-fel hade bara blivit minimalt försämrat, det var så skönt att få höra det!!
    Så nu kan jag slappna av minst ett år till tack för alla tumhållningar!
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Ååå vad skönt att höra...förstår att du är glad
  4. 2
    Ååå vad skönt att höra...förstår att du är glad
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Härligt att höra!!! Firar ni lite ikväll kanske ? ;-) Kram!!
  6. 3
    Härligt att höra!!! Firar ni lite ikväll kanske ? ;-) Kram!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Tack! jag var så otroligt lättad att jag åkte till affären så jäntan fick köpa en prinsesstidning
    Hon fick göra EKG,syremättnadsprover och UL och jag blev nästan blank i ögonen när läkaren sa att det såg bra ut!
    Så nu behöver hon troligtvis inte göra något förrens hon är 6 år !
  8. 4
    Tack! jag var så otroligt lättad att jag åkte till affären så jäntan fick köpa en prinsesstidning
    Hon fick göra EKG,syremättnadsprover och UL och jag blev nästan blank i ögonen när läkaren sa att det såg bra ut!
    Så nu behöver hon troligtvis inte göra något förrens hon är 6 år !
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Tack! sitter just nu o firar med kex o ost!! är så lyckling!!
  10. 5
    Tack! sitter just nu o firar med kex o ost!! är så lyckling!!
  11. Medlem sedan
    Apr 2006
    #6
    Vad skönt att höra, vilket härligt besked!!!
  12. 6
    Vad skönt att höra, vilket härligt besked!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Va skönt!!!
  14. 7
    Va skönt!!!
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    Skönt med goda nyheter!! :-) Härligt att höra!
  16. 8
    Skönt med goda nyheter!! :-) Härligt att höra!
  17. Medlem sedan
    Jul 2003
    #9
    Vad skönt det måste vara för er att få höra detta! Härligt! Jag hoppas att allt bara fortsätter på detta spår.

    Kram E
  18. 9
    Vad skönt det måste vara för er att få höra detta! Härligt! Jag hoppas att allt bara fortsätter på detta spår.

    Kram E
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    YES!!!! Å vilka glada nyheter!!!!
  20. 10
    YES!!!! Å vilka glada nyheter!!!!
  21. Medlem sedan
    Jun 2007
    #11
    Det var som en sten som föll från mitt hjärta! nu kan jag "släppa det lite" så jag kan fokusera på lillemans kommande behandling/operation...det hade varit tufft med en hjärtoperation också...
  22. 11
    Det var som en sten som föll från mitt hjärta! nu kan jag "släppa det lite" så jag kan fokusera på lillemans kommande behandling/operation...det hade varit tufft med en hjärtoperation också...
  23. Medlem sedan
    Jun 2007
    #12
    Med tanke på att hon ska börja allmän förskola i höst då hon är 4,5 år så känns det så skönt att inte behöva vara orolig!
  24. 12
    Med tanke på att hon ska börja allmän förskola i höst då hon är 4,5 år så känns det så skönt att inte behöva vara orolig!
  25. Medlem sedan
    Jun 2007
    #13
    Det är superskönt! är bara sååå glad!!
  26. 13
    Det är superskönt! är bara sååå glad!!
  27. Medlem sedan
    Jun 2007
    #14
    Superskönt! nu hoppas jag att lillebror håller sig infektionsfri tills i höst då han ska opereras, men et är låååångt till hösten, så nu ska jag bara njuta!!
  28. 14
    Superskönt! nu hoppas jag att lillebror håller sig infektionsfri tills i höst då han ska opereras, men et är låååångt till hösten, så nu ska jag bara njuta!!
  29. Medlem sedan
    Jun 2007
    #15
    Efter ultraljudet så rann tårarna av lättnad!! hennes förträngning i lungartärklaffen hade bara ökat lite granna, men inte "farligt" mycket, så det var superskönt!
    De var oroliga att hennes ena kammare hade blivit förtjockad av det högre trycket men det hade den inte!!
    Så nu dröjer det minst ett år tills nästa gång!!
    TACK!
  30. 15
    Efter ultraljudet så rann tårarna av lättnad!! hennes förträngning i lungartärklaffen hade bara ökat lite granna, men inte "farligt" mycket, så det var superskönt!
    De var oroliga att hennes ena kammare hade blivit förtjockad av det högre trycket men det hade den inte!!
    Så nu dröjer det minst ett år tills nästa gång!!
    TACK!
  31. Medlem sedan
    Jan 2008
    #16
    vad roligt att det var goda nyheter!! fortsätter hålla tummarna för att allt går bra i framtiden oxå!! stor kramis
  32. 16
    vad roligt att det var goda nyheter!! fortsätter hålla tummarna för att allt går bra i framtiden oxå!! stor kramis
  33. Medlem sedan
    Feb 2006
    #17
    Oh så skönt att höra, måste kännas underbart.
    Härligt
  34. 17
    Oh så skönt att höra, måste kännas underbart.
    Härligt
  35. Medlem sedan
    Jun 2007
    #18
    Vad glad jag blir! Det känns verkligen som att ni, om några, förtjänade lite goda nyheter nu, att turen liksom vände för er...

    Får fortsätta hålla tummarna för att det "fixar sej" för lillebror också förstås...

    Stor Kram!
  36. 18
    Vad glad jag blir! Det känns verkligen som att ni, om några, förtjänade lite goda nyheter nu, att turen liksom vände för er...

    Får fortsätta hålla tummarna för att det "fixar sej" för lillebror också förstås...

    Stor Kram!
  37. Medlem sedan
    Apr 2008
    #19
    Åh så skönt! Förstår att ni är gladda och lättade. Hoppas att det fortsätter att vara bra.
  38. 19
    Åh så skönt! Förstår att ni är gladda och lättade. Hoppas att det fortsätter att vara bra.
  39. Medlem sedan
    Jun 2007
    #20
    Jag är så himla glad!! tack för tumhållningen! hoppas att du också får må bra snart! massor av kramar!
  40. 20
    Jag är så himla glad!! tack för tumhållningen! hoppas att du också får må bra snart! massor av kramar!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  2. Glad! Sååå glad!
    By Nini in forum Tonåringar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 11:35
  3. Glad och inte glad!
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:05
  4. Glad - Inte glad?!
    By I väntan på Kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 07:53
  5. Heeej! En glad nyhet och en mindre glad!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar