Undran
Komplikationer
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Undran

    Hej! Har en liten undran.. fick barn för 3 v sen.. Efter FL, blödde jag, men det avtog efter en till en & en halv vecka, då det bara var avslag som kom. Men så igår.. då började jag blöda igen.. som att öppna en kran, blödde mycket. Idag blöder jag också, men inte så mycket..som en mes ungefär. Kan det va så att jag redan fått mensen tillbaka? Det underliga här är att när jag va på toa igår så gjorde jag det jag skulle.. sen när jag var klar å hade tvättat händerna så kände jag hur det liksom rann till.. Jag tänkte, nu måste jag nog byta binda igen.. Och då jag skulle göra det så låg där en klump.. som ett halvt ägg i stl ungefär.. Det va inte en blodklump, utan var mera rosa/hudfärgad.. ungefär samma färg som blygdläpparna kan ha. Vad kan detta ha varit? Efter att den kommit så blödde jag lite mindre sen. Någon som varit med om samma??
  2. 1
    Undran Hej! Har en liten undran.. fick barn för 3 v sen.. Efter FL, blödde jag, men det avtog efter en till en & en halv vecka, då det bara var avslag som kom. Men så igår.. då började jag blöda igen.. som att öppna en kran, blödde mycket. Idag blöder jag också, men inte så mycket..som en mes ungefär. Kan det va så att jag redan fått mensen tillbaka? Det underliga här är att när jag va på toa igår så gjorde jag det jag skulle.. sen när jag var klar å hade tvättat händerna så kände jag hur det liksom rann till.. Jag tänkte, nu måste jag nog byta binda igen.. Och då jag skulle göra det så låg där en klump.. som ett halvt ägg i stl ungefär.. Det va inte en blodklump, utan var mera rosa/hudfärgad.. ungefär samma färg som blygdläpparna kan ha. Vad kan detta ha varit? Efter att den kommit så blödde jag lite mindre sen. Någon som varit med om samma??
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Har tyvärr ingen aning om vad det kan vara, men jag hade ringt bb och jag vore dig. På bb borde de kunna svara dig. De är ju vana med alla möjliga konstiga avslag och liknande. Mvc kan du ju också ringa för det är ju dit du ska på efterkontrollen.
    O 98, C 01, C 04 & L 08!

    Efter regn kommer sol!
    Posetivt tänkande gör livet lättare.
  4. 2
    Har tyvärr ingen aning om vad det kan vara, men jag hade ringt bb och jag vore dig. På bb borde de kunna svara dig. De är ju vana med alla möjliga konstiga avslag och liknande. Mvc kan du ju också ringa för det är ju dit du ska på efterkontrollen.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    KAn det vara så att det fanns kvar någon liten del av fosterhinnorna och det var denna som kom ut nu.
    Ta kontakt med MVC alternativt förlossning eller om ni har en akutmottagning för gravida på din ort man tillhör oftast den ca 3 månader efter man har fött barn oxå.
    De kan tala om för dig om du ska avvakta hemma eller om de vill ha in dig för kontroll.
  6. 3
    KAn det vara så att det fanns kvar någon liten del av fosterhinnorna och det var denna som kom ut nu.
    Ta kontakt med MVC alternativt förlossning eller om ni har en akutmottagning för gravida på din ort man tillhör oftast den ca 3 månader efter man har fött barn oxå.
    De kan tala om för dig om du ska avvakta hemma eller om de vill ha in dig för kontroll.

Liknande trådar

  1. En undran
    By Haqvin in forum Politik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 22:32
  2. Undran..?!
    By ~Prisilla~ in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 10:13
  3. undran?
    By Tindra in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 21:02
  4. undran
    By Tindra in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 17:33
  5. undran om Gi
    By hannis in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 18:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar