cp skada
Hjärnskador
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    cp skada

    Hej! Jag tänkte bara kolla om det finns någon som har erfarenhet av cp-skada och stora problem med reflux och även höftproblem. Skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon som kanske kan ge oss lite tips eller bara berätta hur framtiden kommer att kunna se ut. Min son är 8 månader och har enligt läkare troligtvis en cpskada, outvecklad höft och gastroesofageal reflux! Det är den fakta som vi har, kommer att träffa en massa experter men än så länge får vi försöka hitta lite information själva.

    Tacksam för alla svar
    EN orolig mamma
  2. 1
    cp skada Hej! Jag tänkte bara kolla om det finns någon som har erfarenhet av cp-skada och stora problem med reflux och även höftproblem. Skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon som kanske kan ge oss lite tips eller bara berätta hur framtiden kommer att kunna se ut. Min son är 8 månader och har enligt läkare troligtvis en cpskada, outvecklad höft och gastroesofageal reflux! Det är den fakta som vi har, kommer att träffa en massa experter men än så länge får vi försöka hitta lite information själva.

    Tacksam för alla svar
    EN orolig mamma
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2

    Hej!

    Som du ser är det väldigt lugnt på den här sidan. Om du läser i några inlägg längre ner ser du att det finns aktivare forum att gå med i. Kanalens mailinglista är jättebra.
  4. 2
    Hej! Som du ser är det väldigt lugnt på den här sidan. Om du läser i några inlägg längre ner ser du att det finns aktivare forum att gå med i. Kanalens mailinglista är jättebra.
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Maillistan pa kanalen ar kanon rekomenderar verkligen att ga med dar Pa familjeliv ar vi ett gang ganska stort gang med barn med cp diagnos ocksa kanon lank till den traden ar : http://www.familjeliv.se/Forum-3-60/m30119846.html
  6. 3
    Maillistan pa kanalen ar kanon rekomenderar verkligen att ga med dar Pa familjeliv ar vi ett gang ganska stort gang med barn med cp diagnos ocksa kanon lank till den traden ar : http://www.familjeliv.se/Forum-3-60/m30119846.html

Liknande trådar

  1. FB-skada?
    By Misell in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 17:09
  2. Wii-skada?
    By lisamea in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 21:59
  3. Det som kan skada (HLR)
    By _Maa_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 10:19
  4. Ang min skada *OT*
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-12-01, 00:22
  5. CP skada?
    By Änglamamma in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-27, 18:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar