Precis lekt med min nya kompis!!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Precis lekt med min nya kompis!!!

    Min man har köpt en ny lekkamrat till mig...en ny tvättmaskin

    Jag som gnäller jämt över hur grymt mycket tvätt vi producerar och att jag aaaaaaaaaaaldrig gör annat än står i tvättstugan...nu gick vår gamla tvättmaskin sönder förra helgen och igår kom det äntligen hem en ny!!! Och jag ÄLSKAR den!!!

    Hela dagen idag har jag längtat hem så jag kan börja använda den
    Människor är som viner; med åren blir de dåliga surare och de goda bättre.

    Mañana är oftast den jobbigaste veckodagen.
    - Spanskt ordspråk
  2. 1
    Precis lekt med min nya kompis!!! Min man har köpt en ny lekkamrat till mig...en ny tvättmaskin

    Jag som gnäller jämt över hur grymt mycket tvätt vi producerar och att jag aaaaaaaaaaaldrig gör annat än står i tvättstugan...nu gick vår gamla tvättmaskin sönder förra helgen och igår kom det äntligen hem en ny!!! Och jag ÄLSKAR den!!!

    Hela dagen idag har jag längtat hem så jag kan börja använda den
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Har den den viktigaste funktionen (som min inte har - vet inte vad jag tänkte med) - resttidsvisning?
  4. 2
    Har den den viktigaste funktionen (som min inte har - vet inte vad jag tänkte med) - resttidsvisning?
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    En digital disply som visar hur lång tid det är kvar?? Japp - det har den den verkar så pass intelligent att jag säkert kan ha givande samtal med den
  6. 3
    En digital disply som visar hur lång tid det är kvar?? Japp - det har den den verkar så pass intelligent att jag säkert kan ha givande samtal med den
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Nu blev jag avuuuundsjuk
  8. 4
    Nu blev jag avuuuundsjuk
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Jag med nästan! jag har varit och killat den på hakan ett antal ggr sedan jag kom hem! Snart är andra tvätten klar, 13 min kvar nyss...3 maskiner tvätt hinner jag ikväll! Det klarade jag inte med den gamla!

    Jag tror faktiskt att jag är lite ...kär!
  10. 5
    Jag med nästan! jag har varit och killat den på hakan ett antal ggr sedan jag kom hem! Snart är andra tvätten klar, 13 min kvar nyss...3 maskiner tvätt hinner jag ikväll! Det klarade jag inte med den gamla!

    Jag tror faktiskt att jag är lite ...kär!

Liknande trådar

  1. Lekt
    By Trollmor77 in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-29, 20:54
  2. Idag har Kristin lekt hos en kompis
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-10, 22:46
  3. Lekt med engelsk kompis
    By Kristina med 3 in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-29, 21:47
  4. Har lekt
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 21:31
  5. jag har lekt
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 07:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar