jaha då är det bara att gå och
_0902 Februaribarn
  1. sagotrollet
    #1

    jaha då är det bara att gå och

    vänta igen och se om det blev någonting denna gång. (andra försöket) Hoppas, hoppas..
  2. 1
    jaha då är det bara att gå och vänta igen och se om det blev någonting denna gång. (andra försöket) Hoppas, hoppas..
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    Precis samma här, får väl se hur många test som går åt denna månad... Heja oss!
  4. 2
    Precis samma här, får väl se hur många test som går åt denna månad... Heja oss!
  5. tintin7
    #3
    Det är så fuskigt jag måste ju vänta en vecka längre än er och vara superfyfiken när ni redan vet om det är pos eller neg
    Lycka till.
  6. 3
    Det är så fuskigt jag måste ju vänta en vecka längre än er och vara superfyfiken när ni redan vet om det är pos eller neg
    Lycka till.
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #4
    Hehe... Ja, det är ju alldeles förskräckligt! Om vi alla får stanna i denna grupp så kompenseras du säkert med att föda först fast vi vore före. Lycka till själv!
  8. 4
    Hehe... Ja, det är ju alldeles förskräckligt! Om vi alla får stanna i denna grupp så kompenseras du säkert med att föda först fast vi vore före. Lycka till själv!
  9. sagotrollet
    #5
    Ja, förra månaden spendera vi en förmögenhet på tester, men det blir inte så många tester denna gång. Jag har dock svårt att tro att jag är gravid denna månad. Säkert för att jag blev så besviken förra månaden..
  10. 5
    Ja, förra månaden spendera vi en förmögenhet på tester, men det blir inte så många tester denna gång. Jag har dock svårt att tro att jag är gravid denna månad. Säkert för att jag blev så besviken förra månaden..

Liknande trådar

  1. jaha då var det bara
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 17:08
  2. Jaha nu är det bara
    By MYZOXE! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-30, 15:34
  3. Jaha, bara att vänta....
    By AnkieE in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 18:49
  4. Jaha, bara att konstatera
    By ango in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-11, 17:11
  5. Jaha, det blir bara
    By Femman in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-05, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar