Första resan avklarad
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Första resan avklarad

    I helgen var vi i Stockholm och firade/ hälsade på en kompis som fyllde år. Det var vår första resa med barnen. Allt funkade perfekt, både att åka bil och att sova borta. Skönt, nu vet vi att det funkar också. Dessutom hade vi jättetrevligt så det var en kanonhelg på alla sätt!
  2. 1
    Första resan avklarad I helgen var vi i Stockholm och firade/ hälsade på en kompis som fyllde år. Det var vår första resa med barnen. Allt funkade perfekt, både att åka bil och att sova borta. Skönt, nu vet vi att det funkar också. Dessutom hade vi jättetrevligt så det var en kanonhelg på alla sätt!
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Så skönt att resandet gick bra, och framför allt, att ni hade en kanonhelg! Min stackars lilla bebis har blivit släpad land och rike runt, jag vet inte hur många gånger, och det brukar oftast fungera fint, även om det alltid rör om lite i rutinerna och medför några nätter med sämre sömn.
  4. 2
    Så skönt att resandet gick bra, och framför allt, att ni hade en kanonhelg! Min stackars lilla bebis har blivit släpad land och rike runt, jag vet inte hur många gånger, och det brukar oftast fungera fint, även om det alltid rör om lite i rutinerna och medför några nätter med sämre sömn.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Roligt! Det ger ju lite mer frihet när man vågar sig ut hemifrån!
  6. 3
    Roligt! Det ger ju lite mer frihet när man vågar sig ut hemifrån!

Liknande trådar

  1. Första resan...
    By Maja Gräddnos in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 08:21
  2. Första USA-resan...
    By _Maa_ in forum Resesnack
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 13:55
  3. Första resan
    By jespan in forum Diabetes
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-25, 09:41
  4. Första resan!
    By Felicidad in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 15:47
  5. man kan tro det är första resan
    By Lineaa in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar