Hej-upprop!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Hej-upprop!

    Bara ett litet inlägg för att säga Hej! Loke har precis somnat - har någon infektion i kroppen, det märks på tålamodet (hos honom och hos mig) och nu ska jag försöka få Svante att somna så jag kan äta lunch i lugn och ro och läsa tidning/bok. Har jag tur får jag minst en timme, har jag extrem tur kan det bli två

    Ska vi försöka få igång planer på nästa träff? Picknick så fort värmen börjar ta sig igen? Juni/juli säg? Det är ju flera jag inte sett på länge och så vill jag träffa dom nya bebisarna Startskottet är skjutet!

    Tänker ta mig ner till Småland snart igen (ja Annika, jag bjuder in mig själv) och förväntar mig då en träff med den lokala avdelningen där (dessutom måste vi ju ha ett litet party )

    Kram
    *~*Loke 0607, Svante 071106 och bonusen Felicia 0206*~*

    ~^~Barn kan aldrig vara begränsande - bara berikande!~^~

  2. 1
    Hej-upprop! Bara ett litet inlägg för att säga Hej! Loke har precis somnat - har någon infektion i kroppen, det märks på tålamodet (hos honom och hos mig) och nu ska jag försöka få Svante att somna så jag kan äta lunch i lugn och ro och läsa tidning/bok. Har jag tur får jag minst en timme, har jag extrem tur kan det bli två

    Ska vi försöka få igång planer på nästa träff? Picknick så fort värmen börjar ta sig igen? Juni/juli säg? Det är ju flera jag inte sett på länge och så vill jag träffa dom nya bebisarna Startskottet är skjutet!

    Tänker ta mig ner till Småland snart igen (ja Annika, jag bjuder in mig själv) och förväntar mig då en träff med den lokala avdelningen där (dessutom måste vi ju ha ett litet party )

    Kram
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2

    Hej hej!

    Jobbigt med infektioner! Hoppas de sover länge och du får vila ordentligt!

    Pickninck låter jättetrevligt! Törs jag föreslå slottsparken i Skokloster, eller tycker "gänget" att det är för långt att åka? Jag skulle gärna vilja vara med, men fixar nog inte en resa inåt "stora staden" *muttrar på magen*...
    Var dig själv, det finns redan så många andra!

  4. 2
    Hej hej! Jobbigt med infektioner! Hoppas de sover länge och du får vila ordentligt!

    Pickninck låter jättetrevligt! Törs jag föreslå slottsparken i Skokloster, eller tycker "gänget" att det är för långt att åka? Jag skulle gärna vilja vara med, men fixar nog inte en resa inåt "stora staden" *muttrar på magen*...
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3

    Tjenixen

    Vi är gärna med på träff, vi spenderar nog någon vecka i Norrtälje under sommaren iaf och då är det ju inte så långt till Sthlm.

    Jobbigt med infektioner! Både jag och Rasmus har varit dåliga nu i maj, men Frosti går sin åttonde raka vecka på dagis utan uppehåll för minsta snuva, det tackar man för.

    Nu ska jag sticka iväg och hämta Frosti, vi ska baka bröd och laga fiskgryta ihop. Eller ja, jag bakar och lagar mat, Frosti äter deg och leker hela diskhon stormar.
  6. 3
    Tjenixen Vi är gärna med på träff, vi spenderar nog någon vecka i Norrtälje under sommaren iaf och då är det ju inte så långt till Sthlm.

    Jobbigt med infektioner! Både jag och Rasmus har varit dåliga nu i maj, men Frosti går sin åttonde raka vecka på dagis utan uppehåll för minsta snuva, det tackar man för.

    Nu ska jag sticka iväg och hämta Frosti, vi ska baka bröd och laga fiskgryta ihop. Eller ja, jag bakar och lagar mat, Frosti äter deg och leker hela diskhon stormar.
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Trevligt initiativ måste jag säga. Jag röstar på en jämn helg. Och fint väder!

    Hoppas du får lite lugn och ro mitt på dagen. Själv sitter jag hemma och jobbar men ska bege mig till Willys en sväng. Det är rätt skönt att handla utan Rymmaren.
  8. 4
    Trevligt initiativ måste jag säga. Jag röstar på en jämn helg. Och fint väder!

    Hoppas du får lite lugn och ro mitt på dagen. Själv sitter jag hemma och jobbar men ska bege mig till Willys en sväng. Det är rätt skönt att handla utan Rymmaren.
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    Hej!!
    Ja, visst är det härligt när båda små sover... Här väntar jag bara på att lillan ska lessna på att vara vaken, för Leo är på dagis och lever runt.

    Picknick låter suveränt... Juni tycker jag!Är nog beredd att ta med mig Leo på tåget nu faktiskt... Paulina får i såfall stanna hemma då. Blir för mycket med båda två på tåget...

    Kram!
  10. 5
    Hej!!
    Ja, visst är det härligt när båda små sover... Här väntar jag bara på att lillan ska lessna på att vara vaken, för Leo är på dagis och lever runt.

    Picknick låter suveränt... Juni tycker jag!Är nog beredd att ta med mig Leo på tåget nu faktiskt... Paulina får i såfall stanna hemma då. Blir för mycket med båda två på tåget...

    Kram!
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    Hej svejs!
    hoppas du har det lungt och skönt nu om dom sover fortfarande.
    Jag vill gärna träffas på en picknic men, gärna med värme och inte som nu, regn
    Alex, det är bara att höra av dig om du åker hitåt tex lådbilslandet
  12. 6
    Hej svejs!
    hoppas du har det lungt och skönt nu om dom sover fortfarande.
    Jag vill gärna träffas på en picknic men, gärna med värme och inte som nu, regn
    Alex, det är bara att höra av dig om du åker hitåt tex lådbilslandet
  13. Medlem sedan
    Oct 2005
    #7

    Hej!

    Jag har ju tyvärr ingen ny bebis att visa upp men man kanske kan få komma på träffen iallafall?
    Längesen jag träffade mina juli-tjejer.
    Dagarna som kommer och går - det är de som är livet.

    http://lillayllet.blogspot.com/
  14. 7
    Hej! Jag har ju tyvärr ingen ny bebis att visa upp men man kanske kan få komma på träffen iallafall?
    Längesen jag träffade mina juli-tjejer.
  15. Medlem sedan
    Jan 2006
    #8
    Hej, hej!!!

    En storstadsträff får jag nog skippa men kommer du ner till våra trakter ska det mycket till om inte jag våldgästar Annika jag också.

    Kram, kram!!!
  16. 8
    Hej, hej!!!

    En storstadsträff får jag nog skippa men kommer du ner till våra trakter ska det mycket till om inte jag våldgästar Annika jag också.

    Kram, kram!!!

Liknande trådar

  1. UPPROP
    By Sissi82 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-12, 10:25
  2. Upprop!
    By Annita in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 12:15
  3. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  4. UPPROP
    By nettan in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar