Ni som har bebis i säte...
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Ni som har bebis i säte...

    eller tvär läge... var upplever ni att det sparkar som mest?
    Har ni lixom jag super ont av att bebis rör på sig???
    För mig känns det som när man har lite för hårt sex bakifrån o det ibland stöter till för hårt, fast nu inifrån istället för utifrån... precis som en fot som kilat fast sig lååååångt ner...
  2. 1
    Ni som har bebis i säte... eller tvär läge... var upplever ni att det sparkar som mest?
    Har ni lixom jag super ont av att bebis rör på sig???
    För mig känns det som när man har lite för hårt sex bakifrån o det ibland stöter till för hårt, fast nu inifrån istället för utifrån... precis som en fot som kilat fast sig lååååångt ner...
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Jag har ont mellan revbenen där hans huvud ligger och trycker. Kanns som en bulle mitt mellan revbenen som trycker jätte mkt! Innan fick jag också ont nedåt (som du verkar ha) men nu tror jag han blivit för stor för att sparka så hårt! Ibland får jag en box, fast då måttar han slag mot sidan...
  4. 2
    Jag har ont mellan revbenen där hans huvud ligger och trycker. Kanns som en bulle mitt mellan revbenen som trycker jätte mkt! Innan fick jag också ont nedåt (som du verkar ha) men nu tror jag han blivit för stor för att sparka så hårt! Ibland får jag en box, fast då måttar han slag mot sidan...

Liknande trådar

  1. Bebis i säte
    By wina in forum _1011 Novemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-09-04, 09:56
  2. Bebis i säte
    By Flingan med fyra in forum _0906 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 08:15
  3. Bebis i säte.
    By anonymt namn in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-10, 16:25
  4. bebis i säte...
    By lyckans ost in forum Förlossning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-07, 20:23
  5. Bebis i säte..
    By kajsa m O-04 & W-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 19:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar