Madeline fallet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Madeline fallet

    Jag orkade aldrig följa den storyn i tidningarna men igår zappade jag fram och tillbaka på Madeline programmet och vart så besviken på slutet, jag fick inte veta hur det gått.
    Hur gick det? Är hon fortfarande försvunnen, har hon hittats död, var det föräldrarna?
    Någon som vet?
  2. 1
    Madeline fallet Jag orkade aldrig följa den storyn i tidningarna men igår zappade jag fram och tillbaka på Madeline programmet och vart så besviken på slutet, jag fick inte veta hur det gått.
    Hur gick det? Är hon fortfarande försvunnen, har hon hittats död, var det föräldrarna?
    Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2
    Hon är väl fortfarande borta tyvärr.
  4. 2
    Hon är väl fortfarande borta tyvärr.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Fortfarande borta och ingen vet vem som gjort det, föräldrarna är inte häktade mig veteligen även om misstanke funnits. Klarade inte av att se programmet - det där är, i särklass, min största mardröm
  6. 3
    Fortfarande borta och ingen vet vem som gjort det, föräldrarna är inte häktade mig veteligen även om misstanke funnits. Klarade inte av att se programmet - det där är, i särklass, min största mardröm
  7. Gretah
    #4
    Hon är fortfarande försvunnen. Såg programmet bitvis och tyckte ändå att det var ett bra program. När jag läste i media tyckta jag det var sån jäkla hysteri från alla håll och så många spekulationer så man undrade om nån verkligen letade efter barnet...
    Här kändes det som en avskalad berättelse från föräldrarnas sida. Det är en fruktansvärd händelse. i stil med den som blev tv-film med Meryl Streep, där ett spädbarn sas ha blivit stulet av en dingo och mamman hamnade i fängelse för mord - men senare släppt.
  8. 4
    Hon är fortfarande försvunnen. Såg programmet bitvis och tyckte ändå att det var ett bra program. När jag läste i media tyckta jag det var sån jäkla hysteri från alla håll och så många spekulationer så man undrade om nån verkligen letade efter barnet...
    Här kändes det som en avskalad berättelse från föräldrarnas sida. Det är en fruktansvärd händelse. i stil med den som blev tv-film med Meryl Streep, där ett spädbarn sas ha blivit stulet av en dingo och mamman hamnade i fängelse för mord - men senare släppt.
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #5
    Hon är borta och dokumentären skulle vara i två delar så det kommer mera.
  10. 5
    Hon är borta och dokumentären skulle vara i två delar så det kommer mera.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Tack för era svar!
    Stackars föräldrarna, det måste vara det hemskaste man som förälder kan vara med om, att inte veta vad som hänt änns barn.
  12. 6
    Tack för era svar!
    Stackars föräldrarna, det måste vara det hemskaste man som förälder kan vara med om, att inte veta vad som hänt änns barn.
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Om de nu inte är skyldiga som vissa tror,,,,då vet de ju mycket väl vad som hänt henne,,,,,,,,
    Men ja är de oskyldiga så måste det ju vara det värsta man kan vara med om
  14. 7
    Om de nu inte är skyldiga som vissa tror,,,,då vet de ju mycket väl vad som hänt henne,,,,,,,,
    Men ja är de oskyldiga så måste det ju vara det värsta man kan vara med om

Liknande trådar

  1. Fallet Cornelia OT
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 11:16
  2. Första fallet :(
    By FinlandsSofia in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-09, 14:23
  3. Dom i Rödeby-fallet?
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 19:58
  4. Det där misshandels-fallet som
    By kella in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-19, 07:43
  5. Fallet är löst Lox!
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-15, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar