Riktigt äckligt! (varning om bajs)
_0707 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Riktigt äckligt! (varning om bajs)

    Hehe det här är nästan på gränsen om jag ska skriva eller inte, men nu har jag varnat alla äckelmagade....Lite komiskt var det trots allt...

    Idag var Ella ganska länge utan blöja. Som tack för det fick jag en korv på golvet i present ;-). Som tur var är hon ganska hård i magen pga mjölkfria gröten, så det var inte så farligt att torka upp. Jag la allt i en påse och ställde ut det utanför dörren. Orkade inte gå ner till tunnan. När jag sen skulle vagga Ella upptäckte jag att fåglarna hade tagit sönder påsen och pickat ut all majs ur bajset! Blä säger jag bara! Har de inte annat att äta. Jag brukar aldrig ställa sopor utanför dörren, men blöjpåsar brukar de i normala fall aldrig gå på, men nu hade Ella ätit mycket hela majskorn...

    Hehe hoppas att jag inte förstörde någons aptit ;-)
  2. 1
    Riktigt äckligt! (varning om bajs) Hehe det här är nästan på gränsen om jag ska skriva eller inte, men nu har jag varnat alla äckelmagade....Lite komiskt var det trots allt...

    Idag var Ella ganska länge utan blöja. Som tack för det fick jag en korv på golvet i present ;-). Som tur var är hon ganska hård i magen pga mjölkfria gröten, så det var inte så farligt att torka upp. Jag la allt i en påse och ställde ut det utanför dörren. Orkade inte gå ner till tunnan. När jag sen skulle vagga Ella upptäckte jag att fåglarna hade tagit sönder påsen och pickat ut all majs ur bajset! Blä säger jag bara! Har de inte annat att äta. Jag brukar aldrig ställa sopor utanför dörren, men blöjpåsar brukar de i normala fall aldrig gå på, men nu hade Ella ätit mycket hela majskorn...

    Hehe hoppas att jag inte förstörde någons aptit ;-)
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Najs, NOT... här är skatorna helt galna i sopor de oxå, och ger sig på alla påsar som står utanför dörrar så vi kan inte ställa ut nåt ens för 5 minuter. En gång spred de runt det jag städat ur kattlådan....det var äckligt att ta rätt på måste jag säga.
  4. 2
    Najs, NOT... här är skatorna helt galna i sopor de oxå, och ger sig på alla påsar som står utanför dörrar så vi kan inte ställa ut nåt ens för 5 minuter. En gång spred de runt det jag städat ur kattlådan....det var äckligt att ta rätt på måste jag säga.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Usch det lät inte heller så roligt! Skönt att man inte är gravid längre, för då klarade jag knappt av att byta en blöja :-)
  6. 3
    Usch det lät inte heller så roligt! Skönt att man inte är gravid längre, för då klarade jag knappt av att byta en blöja :-)
  7. Medlem sedan
    Oct 1998
    #4
    Jag har sett duvor äta kräks några gånger. Det är inte heller fräscht!

    Apropå skator och ställa ut saker så ställde jag ut en kaka på balkongen en gång, en jättegod kaka med kolasås och jordnötter, som en Snickerskaka. Glömde den över natten och på morgonen hade fåglar slitit bort all plast, ätit en stor bit och gått över alltihop, det var snygga spår efter fågelfötter över hela kakan. Då var jag lite sur. På mig själv.
  8. 4
    Jag har sett duvor äta kräks några gånger. Det är inte heller fräscht!

    Apropå skator och ställa ut saker så ställde jag ut en kaka på balkongen en gång, en jättegod kaka med kolasås och jordnötter, som en Snickerskaka. Glömde den över natten och på morgonen hade fåglar slitit bort all plast, ätit en stor bit och gått över alltihop, det var snygga spår efter fågelfötter över hela kakan. Då var jag lite sur. På mig själv.

Liknande trådar

  1. Bajs - lite äckligt
    By Linnis in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 08:33
  2. varning, äckligt..
    By Norrlands-mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 22:18
  3. hjälp!!! äckligt ang bajs
    By busan in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 12:35
  4. Bajs, bajs,--extremt OT och äckligt
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-28, 16:53
  5. Ljust bajs? *lite äckligt
    By Carolina med Elsa in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-09, 08:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar