Ny vecka och nytt steg!
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Feb 1999
    #1

    Ny vecka och nytt steg!

    Från och med nästa vecka har jag rehabpenning för att gå upp till 50% och om tre veckor är planen att jag ska jobba halvtid "på riktigt". Det kan låta futtigt, men för mig är det ett stort steg, på många sätt!

    Jag tror verkligen att jag ska klara det och det är på eget initiativ. Jag har klarat väldigt mycket i vår, med små dippar istället för stora bakslag. Jag har en stor tillförsikt och ett stort hopp om framtiden. Tänk, vilken skillnad bara för ett år sen...! Jag är på väg att bli helt frisk. Det är stort!
  2. 1
    Ny vecka och nytt steg! Från och med nästa vecka har jag rehabpenning för att gå upp till 50% och om tre veckor är planen att jag ska jobba halvtid "på riktigt". Det kan låta futtigt, men för mig är det ett stort steg, på många sätt!

    Jag tror verkligen att jag ska klara det och det är på eget initiativ. Jag har klarat väldigt mycket i vår, med små dippar istället för stora bakslag. Jag har en stor tillförsikt och ett stort hopp om framtiden. Tänk, vilken skillnad bara för ett år sen...! Jag är på väg att bli helt frisk. Det är stort!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad bra! imt
  4. 2
    Vad bra! imt
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    #3
    Hoppingivande. Hejar på dej. Kram.
  6. 3
    Hoppingivande. Hejar på dej. Kram.

Liknande trådar

  1. ett nytt steg.
    By victoria in forum _96 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 11:10
  2. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-08, 21:53
  3. Mina steg denna vecka
    By Marisan in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 09:00
  4. Ett steg närmare nytt kök...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 21:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar