Lamictal
Känsliga snack
  1. Gadd
    #1

    Lamictal

    Finns det någon här som har erfarenhet av den på nåt sätt? Har blivit föreslagen den av min läkare och en massa frågor dök upp. Biverkningar, effektivitet, pris (glömde fråga vad den kostade) osv. Tacksam för alla svar!
  2. 1
    Lamictal Finns det någon här som har erfarenhet av den på nåt sätt? Har blivit föreslagen den av min läkare och en massa frågor dök upp. Biverkningar, effektivitet, pris (glömde fråga vad den kostade) osv. Tacksam för alla svar!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Priset har jag dålig koll på för jag är uppe i så höga summor så högkostnadskortet gäller men effektiv har den varit på mig. JAg vill mer, är gladare, är mer _med_ helt enkelt. De andra stämningsstabiliserande jag testat har gett massor med biverkningar men här märker jag inga alls.

    Jag är jättenöjd och önskar bara jag testat dessa tidigare!
  4. 2
    Priset har jag dålig koll på för jag är uppe i så höga summor så högkostnadskortet gäller men effektiv har den varit på mig. JAg vill mer, är gladare, är mer _med_ helt enkelt. De andra stämningsstabiliserande jag testat har gett massor med biverkningar men här märker jag inga alls.

    Jag är jättenöjd och önskar bara jag testat dessa tidigare!
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3
    Tips: Läs på Fass.se, där kan du också se priset.
  6. 3
    Tips: Läs på Fass.se, där kan du också se priset.
  7. Gadd
    #4
    Tusen tack för svar! Det lutar allt mer åt att jag vill prova faktiskt.
  8. 4
    Tusen tack för svar! Det lutar allt mer åt att jag vill prova faktiskt.
  9. Anonym
    #5
    Det är ett läkemedel som är bra på att humörstabilisera. Biverkningarna är alltid många när man läser fass. Men din doktor vet säkert hur man skall behandla rätt och har erfarenhet av det, får man ev biverkningar kan man sluta med det. Lycka till!
  10. 5
    Det är ett läkemedel som är bra på att humörstabilisera. Biverkningarna är alltid många när man läser fass. Men din doktor vet säkert hur man skall behandla rätt och har erfarenhet av det, får man ev biverkningar kan man sluta med det. Lycka till!
  11. Gadd
    #6
    Tack för ditt svar! Imorgon sätter jag igång med tabletterna, hoppas på bra resultat.
  12. 6
    Tack för ditt svar! Imorgon sätter jag igång med tabletterna, hoppas på bra resultat.

Liknande trådar

  1. Lamictal
    By EnFn in forum Epilepsi
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 00:14
  2. Lamictal
    By christina39 in forum Epilepsi
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-08-07, 21:27
  3. Lamictal?
    By ankil in forum Epilepsi
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-29, 19:03
  4. Lamictal?
    By Mamm_Ann in forum Epilepsi
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-23, 21:06
  5. Lamictal?
    By - Veronica - in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-18, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar