Simskola
_0406 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Simskola

    har Linnéa börjat i en intesivkurs på 2 dar i veckan i 4 veckor nu innan sommaren.
    Hon tycker det är så roligt.
    Är det nån mer som börjat eller planera det till hösten?
  2. 1
    Simskola har Linnéa börjat i en intesivkurs på 2 dar i veckan i 4 veckor nu innan sommaren.
    Hon tycker det är så roligt.
    Är det nån mer som börjat eller planera det till hösten?
  3. Medlem sedan
    Dec 2001
    #2
    Planerar för fullt.... Emilia o hennes syster bor här v/v så det är lite tidsproblem bara (pinsamt nog så kan inte snart 6'åringen simma alls - jag MÅSTE ta tag i det nu!).
  4. 2
    Planerar för fullt.... Emilia o hennes syster bor här v/v så det är lite tidsproblem bara (pinsamt nog så kan inte snart 6'åringen simma alls - jag MÅSTE ta tag i det nu!).
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Vi har satt A. i på väntelista. Det är ett otroligt tryck på sim och lek för 4-åringar så vi kanske inte kommer med till hösten. Då har han ändå stått i kö över ett år.

    Vilka är det som arragerar simskola under sommaren? Kanske de finns även här tänkte jag.

    mvh
  6. 3
    Vi har satt A. i på väntelista. Det är ett otroligt tryck på sim och lek för 4-åringar så vi kanske inte kommer med till hösten. Då har han ändå stått i kö över ett år.

    Vilka är det som arragerar simskola under sommaren? Kanske de finns även här tänkte jag.

    mvh
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Här är det i simhallen, som Linnéa går.
    Kommunen har simskolor i sjöarna men då skall man vara fylda 5år, men det kan ju vara andra åldersgränser där du bor.

    Så kolla med simhallen och kommunen.

    Mvh
    Ulle
  8. 4
    Här är det i simhallen, som Linnéa går.
    Kommunen har simskolor i sjöarna men då skall man vara fylda 5år, men det kan ju vara andra åldersgränser där du bor.

    Så kolla med simhallen och kommunen.

    Mvh
    Ulle
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Det är ju inte så ovanligt att 6åringar inte kan simma, men jag tycker det är skönt att min kan, då vi badar ofta.
    Försår att det blir lite logestik problem att få i hop varannan vecka.
  10. 5
    Det är ju inte så ovanligt att 6åringar inte kan simma, men jag tycker det är skönt att min kan, då vi badar ofta.
    Försår att det blir lite logestik problem att få i hop varannan vecka.
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6
    Tack för svar! Det är just i vår simhall som det är så högt tryck. (kommunal hall) Vi får snällt vänta och hoppas att han kommer med till hösten eller våren.

    mvh
  12. 6
    Tack för svar! Det är just i vår simhall som det är så högt tryck. (kommunal hall) Vi får snällt vänta och hoppas att han kommer med till hösten eller våren.

    mvh

Liknande trådar

  1. Det där med simskola
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-05-23, 19:58
  2. Simskola
    By Anonym in forum Öronbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 10:40
  3. Simskola
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-13, 19:54
  4. Simskola?
    By mariamed4 in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 19:11
  5. Simskola..
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 19:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar