ang upphoppet
_0404 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    ang upphoppet

    Vi har nu pratat med avdelningsansvarige på Elis dagis.
    De är indelade i tre grupper, Tripp, Trapp, Trull. Trull-barn är äldst (enligt deras tänk, jag tycker att trull är minst, men det är en annan sak)
    Hur som.
    Jag pratade med fröken och hon sa att det kommer förmodligen bara vara 3 eller 4 stycken i trullgruppen i höst pga av flytt och avdelningsbyte.
    Så, då föreslog jag att de kan göra Trullgruppen till en blandgrupp. Tre barn födda -03 och tre barn födda -04, Elis inkluderad där. Jag hoppas verkligen att det här går igenom. Hon hängde direkt med på idén och ska nog försöka få igenom den, prata med alla berörda föräldrar och så vidare.
    Då kommer han få vara med i större gruppen, men stannar i den i 2 år istället, och skolas alltså inte in i skolan nästa vår.
    Jag tror det blir kanon!

    Tack för alla svar och tankar!

    Kram
    annasthlm - med triss i pojkar
  2. 1
    ang upphoppet Vi har nu pratat med avdelningsansvarige på Elis dagis.
    De är indelade i tre grupper, Tripp, Trapp, Trull. Trull-barn är äldst (enligt deras tänk, jag tycker att trull är minst, men det är en annan sak)
    Hur som.
    Jag pratade med fröken och hon sa att det kommer förmodligen bara vara 3 eller 4 stycken i trullgruppen i höst pga av flytt och avdelningsbyte.
    Så, då föreslog jag att de kan göra Trullgruppen till en blandgrupp. Tre barn födda -03 och tre barn födda -04, Elis inkluderad där. Jag hoppas verkligen att det här går igenom. Hon hängde direkt med på idén och ska nog försöka få igenom den, prata med alla berörda föräldrar och så vidare.
    Då kommer han få vara med i större gruppen, men stannar i den i 2 år istället, och skolas alltså inte in i skolan nästa vår.
    Jag tror det blir kanon!

    Tack för alla svar och tankar!

    Kram
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Det var ju

    en toppenidé! Hoppas det blir så nu då!
  4. 2
    Det var ju en toppenidé! Hoppas det blir så nu då!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar