Sista veckan!
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Sista veckan!

    Det är nu man verkligen ska ge järnet för att få ett riktigt sommarlov med tre månader utan plugg... Men det känns så otroligt segt nu! Jag har inte alls nån lust att banka in massa substansnamn, jag vill bara ha sommarlov, NU! Den här våren har varit så tuff... Men jag är otroligt glad att jag tog tag i omtentan på en gång och inte sparade den till i sommar, _det_ hade känts tungt!

    Men det är skönt att det är så fint väder, att sitta ute och sola samtidigt är faktiskt enda sättet för mig att inte somna när jag pluggar.

    Kämpa på allihop, snart är den här vårterminen avklarad!!
  2. 1
    Sista veckan! Det är nu man verkligen ska ge järnet för att få ett riktigt sommarlov med tre månader utan plugg... Men det känns så otroligt segt nu! Jag har inte alls nån lust att banka in massa substansnamn, jag vill bara ha sommarlov, NU! Den här våren har varit så tuff... Men jag är otroligt glad att jag tog tag i omtentan på en gång och inte sparade den till i sommar, _det_ hade känts tungt!

    Men det är skönt att det är så fint väder, att sitta ute och sola samtidigt är faktiskt enda sättet för mig att inte somna när jag pluggar.

    Kämpa på allihop, snart är den här vårterminen avklarad!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Håller med... efter

    vårt stora tenta i maj (och dess efterspel nudå) kändes det som att luften gick ur mig. Vi har en mindre farmakologitenta nästa tisdag. Den är iof inte så svår men motivationen har ju redan tagit sommarlov. Hoppas att du kan hinna få in lite i huvudet, även om du sitter i solen . Kram!
  4. 2
    Håller med... efter vårt stora tenta i maj (och dess efterspel nudå) kändes det som att luften gick ur mig. Vi har en mindre farmakologitenta nästa tisdag. Den är iof inte så svår men motivationen har ju redan tagit sommarlov. Hoppas att du kan hinna få in lite i huvudet, även om du sitter i solen . Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    Jag kan inte annat än hålla med! Jag skriver en stor tenta imorgon och sedan har vi ett examinationsseminarium nästa vecka. Jag är så less på att plugga just nu och vill bara ha sommarlov (ska bli skönt trots att jag ska jobba ganska mycket). Var hittar man motivationen i det här fina vädre? Finns motivation att köpa på ICA kanske, gissar att det skulle kosta stora pengar i så fall *ler*?!

    Lycka till med ditt tentapluggande, snart är sommarlovet här!
  6. 3
    Jag kan inte annat än hålla med! Jag skriver en stor tenta imorgon och sedan har vi ett examinationsseminarium nästa vecka. Jag är så less på att plugga just nu och vill bara ha sommarlov (ska bli skönt trots att jag ska jobba ganska mycket). Var hittar man motivationen i det här fina vädre? Finns motivation att köpa på ICA kanske, gissar att det skulle kosta stora pengar i så fall *ler*?!

    Lycka till med ditt tentapluggande, snart är sommarlovet här!
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Fint väder??? Här spöregnar det och har gjort så hela dan. Stackars sonen är på Ven med skolan och cyklar.
    Jag tycker oxå denna terminen har varit tung, men jag har ju bara förra att jämföra med. Det kanske bara blir värre och värre??
    Men det är skönt nu att det är sista veckan, sen ska det vara leeeedigt! Har inte fått så himla mkt jobb i sommar direkt, så det är tur vi får tillbax en rejäl slant på skatten.
    Kämpa på Sanna - bara några dagar kvar!
  8. 4
    Fint väder??? Här spöregnar det och har gjort så hela dan. Stackars sonen är på Ven med skolan och cyklar.
    Jag tycker oxå denna terminen har varit tung, men jag har ju bara förra att jämföra med. Det kanske bara blir värre och värre??
    Men det är skönt nu att det är sista veckan, sen ska det vara leeeedigt! Har inte fått så himla mkt jobb i sommar direkt, så det är tur vi får tillbax en rejäl slant på skatten.
    Kämpa på Sanna - bara några dagar kvar!
  9. Medlem sedan
    Jan 1998
    #5
    Äntligen - men oj vad det bär emot. Tenta på fredag! Sedan ska JAG FIRA!!! Nu kämpar vi det sista!
  10. 5
    Äntligen - men oj vad det bär emot. Tenta på fredag! Sedan ska JAG FIRA!!! Nu kämpar vi det sista!

Liknande trådar

  1. Sista veckan...
    By AmandaExAnimo in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 19:54
  2. Sista veckan!
    By Sanna med tjejerna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-05-30, 10:08
  3. Sista veckan...
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 10:22
  4. Sista veckan
    By Malin m. Mollie 041029 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 13:30
  5. Sista veckan...
    By amaze in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar