Sista veckan!
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Sista veckan!

    Det är nu man verkligen ska ge järnet för att få ett riktigt sommarlov med tre månader utan plugg... Men det känns så otroligt segt nu! Jag har inte alls nån lust att banka in massa substansnamn, jag vill bara ha sommarlov, NU! Den här våren har varit så tuff... Men jag är otroligt glad att jag tog tag i omtentan på en gång och inte sparade den till i sommar, _det_ hade känts tungt!

    Men det är skönt att det är så fint väder, att sitta ute och sola samtidigt är faktiskt enda sättet för mig att inte somna när jag pluggar.

    Kämpa på allihop, snart är den här vårterminen avklarad!!
  2. 1
    Sista veckan! Det är nu man verkligen ska ge järnet för att få ett riktigt sommarlov med tre månader utan plugg... Men det känns så otroligt segt nu! Jag har inte alls nån lust att banka in massa substansnamn, jag vill bara ha sommarlov, NU! Den här våren har varit så tuff... Men jag är otroligt glad att jag tog tag i omtentan på en gång och inte sparade den till i sommar, _det_ hade känts tungt!

    Men det är skönt att det är så fint väder, att sitta ute och sola samtidigt är faktiskt enda sättet för mig att inte somna när jag pluggar.

    Kämpa på allihop, snart är den här vårterminen avklarad!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2

    Håller med... efter

    vårt stora tenta i maj (och dess efterspel nudå) kändes det som att luften gick ur mig. Vi har en mindre farmakologitenta nästa tisdag. Den är iof inte så svår men motivationen har ju redan tagit sommarlov. Hoppas att du kan hinna få in lite i huvudet, även om du sitter i solen . Kram!
  4. 2
    Håller med... efter vårt stora tenta i maj (och dess efterspel nudå) kändes det som att luften gick ur mig. Vi har en mindre farmakologitenta nästa tisdag. Den är iof inte så svår men motivationen har ju redan tagit sommarlov. Hoppas att du kan hinna få in lite i huvudet, även om du sitter i solen . Kram!