Mellanmålsenkät
_97 Alla barn
  1. anonymt namn
    #1

    Mellanmålsenkät

    1. Äter dina barn mellanmål?

    2. Vad äter de?

    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv?
  2. 1
    Mellanmålsenkät 1. Äter dina barn mellanmål?

    2. Vad äter de?

    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2
    1. Äter dina barn mellanmål?

    Ja eftersom vi alltid äter en raltivt sen middag, så brukar jag se till att de äter ett mellanmål när de kommer från skolan - eller snarare så söker de själva rätt på nåt att äta.

    2. Vad äter de?

    Olika, allt från smörgås och mjölk till några frukter.

    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv?

    Nej, däremot hur nära måltiderna de äter. Hålelr middagen på att vara klar, eller att jag preis börjar med nåt som gå ganska snabbt - så får de inte äta nåt.
  4. 2
    1. Äter dina barn mellanmål?

    Ja eftersom vi alltid äter en raltivt sen middag, så brukar jag se till att de äter ett mellanmål när de kommer från skolan - eller snarare så söker de själva rätt på nåt att äta.

    2. Vad äter de?

    Olika, allt från smörgås och mjölk till några frukter.

    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv?

    Nej, däremot hur nära måltiderna de äter. Hålelr middagen på att vara klar, eller att jag preis börjar med nåt som gå ganska snabbt - så får de inte äta nåt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    1. Äter dina barn mellanmål?
    Ja absolut, det missar de aldrig.

    2. Vad äter de?
    Lillen äter på dagis men stora tjejen brukar steka ägg eller äta mackor eller yoghurt.

    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv?
    Nej absolut inte. Hon tränar och behöver massor av energi. Snarare får jag påminna att hon ska dricka ordentligt.
  6. 3
    1. Äter dina barn mellanmål?
    Ja absolut, det missar de aldrig.

    2. Vad äter de?
    Lillen äter på dagis men stora tjejen brukar steka ägg eller äta mackor eller yoghurt.

    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv?
    Nej absolut inte. Hon tränar och behöver massor av energi. Snarare får jag påminna att hon ska dricka ordentligt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    1. Äter dina barn mellanmål?
    på fritids oftast

    2. Vad äter de?mackor/frukt


    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv? Nej
  8. 4
    1. Äter dina barn mellanmål?
    på fritids oftast

    2. Vad äter de?mackor/frukt


    3. Begränsar du mellanmålet tex till ett visst antal mackor, glas mjölk osv? Nej
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar