Doppresent till en kille
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Doppresent till en kille

    Brorsan fick en son för några månader sen och nu är det snart dags för dop. Och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Vill ha något personligt och ingen leksak eller kläder, utan något mer varaktigt. Storasyster fick ett guldhalsband, men det funkar ju inte till en liten Kevin. Orkar ni brainstorma lite och hjälpa mig med vad jag ska köpa?
  2. 1
    Doppresent till en kille Brorsan fick en son för några månader sen och nu är det snart dags för dop. Och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Vill ha något personligt och ingen leksak eller kläder, utan något mer varaktigt. Storasyster fick ett guldhalsband, men det funkar ju inte till en liten Kevin. Orkar ni brainstorma lite och hjälpa mig med vad jag ska köpa?
  3. Medlem sedan
    Nov 2005
    #2
    Om du tänkte spendera lika mycket som ett halsband så kanske ett avtryck från stepstone, om de nu gillar sånt och inte redan har tusen avtryck! Jag hade gillat det iallfall!
  4. 2
    Om du tänkte spendera lika mycket som ett halsband så kanske ett avtryck från stepstone, om de nu gillar sånt och inte redan har tusen avtryck! Jag hade gillat det iallfall!
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Våra söner har fått ID-brickor i guld köpa på Guldfynd. Jättefina är de. Små och anonyma liksom också är de givetvis graverade men det tog tid med Noahs eftersom vi inte kunde välja namn HA! HA!
  6. 3
    Våra söner har fått ID-brickor i guld köpa på Guldfynd. Jättefina är de. Små och anonyma liksom också är de givetvis graverade men det tog tid med Noahs eftersom vi inte kunde välja namn HA! HA!
  7. Medlem sedan
    Oct 2006
    #4
    Arvid fick en fin slipsnål och det tycker jag var en bra present. Vi har även gett bort en flaska fin konjac som barnet kan spara och till senare i livet.
  8. 4
    Arvid fick en fin slipsnål och det tycker jag var en bra present. Vi har även gett bort en flaska fin konjac som barnet kan spara och till senare i livet.

Liknande trådar

  1. Doppresent treårig kille?
    By Anne med britterna in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-24, 13:25
  2. Doppresent till liten kille
    By lotusmaya in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-22, 15:05
  3. Doppresent till pojke?
    By Tina fd TG in forum _0705 Majbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 21:07
  4. Doppresent - kille -max 1000kr
    By saraj in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 11:55
  5. Idéer till doppresent
    By Thora in forum En bra idé
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 23:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar