Hoppas!!
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Hoppas!!

    jag vill vara här. Trodde jag skulle komma till februarigruppen, men inte!! Nytt försök här då
  2. 1
    Hoppas!! jag vill vara här. Trodde jag skulle komma till februarigruppen, men inte!! Nytt försök här då
  3. sagotrollet
    #2
    Här kommer en till från februarigruppen. Gör också ett nytt försök, kanske jag hamnar här.
    Detta blir tredje försöket. Har varit i jan, feb och nu här i mars.
  4. 2
    Här kommer en till från februarigruppen. Gör också ett nytt försök, kanske jag hamnar här.
    Detta blir tredje försöket. Har varit i jan, feb och nu här i mars.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #3
    Och jag hoppar också vidare. Vi ligger ju lika, sagotroll... Fast det känns inte som om det är tredje försöket, eftersom jag fick vänta i över tre år på att sambon skulle bli redo att skaffa barn. *suck* Men på den ljusa sidan så försöker vi ju iallafall nu, väntan känns bara så lång... Men nya tag! Ska försöka vara positiv iallafall och hoppas att vi alla får stanna denna gång!
  6. 3
    Och jag hoppar också vidare. Vi ligger ju lika, sagotroll... Fast det känns inte som om det är tredje försöket, eftersom jag fick vänta i över tre år på att sambon skulle bli redo att skaffa barn. *suck* Men på den ljusa sidan så försöker vi ju iallafall nu, väntan känns bara så lång... Men nya tag! Ska försöka vara positiv iallafall och hoppas att vi alla får stanna denna gång!
  7. tintin7
    #4
    Jag är ju också här nu! Hoppas att det tar sig denna gången Så då får vi hoppas på ett nytt försök för oss alla
  8. 4
    Jag är ju också här nu! Hoppas att det tar sig denna gången Så då får vi hoppas på ett nytt försök för oss alla
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Jag med

    Hoppas att det lyckas denna gång.
  10. 5
    Jag med Hoppas att det lyckas denna gång.
  11. sagotrollet
    #6
    Vi har ett barn sen tidigare, som är 7 år, så vi har väll väntat på det rätta tillfället. Och nu börjar jag fundera på om vi väntat för länge. Det var inte tänkt att det skulle gå så många år innan det kom ett syskon. Men helt plötsligt hade 7 år redan gått. Förra sommaren bestämde jag mig att jag måste ha ett barn till. Sen dess har jag bara längtat. Sambon bestämde sig i april att vi skulle ha fler barn. Innan var han tveksam. Vi hade väll fått för oss att detta skulle gå så fort. Att bli gravid hur svårt kan det vara.. hmm, tydligen svårt..
    Förra barnet var ej planerat, utan det bara blev så. Så därför var jag nog inställd på att det här går nog fort. Januari bebis perfekt. hmm, blev ingen bebis där inte. Men jag hoppas väll vidare på mars, men känner mig inte lika hoppfull som i början..
  12. 6
    Vi har ett barn sen tidigare, som är 7 år, så vi har väll väntat på det rätta tillfället. Och nu börjar jag fundera på om vi väntat för länge. Det var inte tänkt att det skulle gå så många år innan det kom ett syskon. Men helt plötsligt hade 7 år redan gått. Förra sommaren bestämde jag mig att jag måste ha ett barn till. Sen dess har jag bara längtat. Sambon bestämde sig i april att vi skulle ha fler barn. Innan var han tveksam. Vi hade väll fått för oss att detta skulle gå så fort. Att bli gravid hur svårt kan det vara.. hmm, tydligen svårt..
    Förra barnet var ej planerat, utan det bara blev så. Så därför var jag nog inställd på att det här går nog fort. Januari bebis perfekt. hmm, blev ingen bebis där inte. Men jag hoppas väll vidare på mars, men känner mig inte lika hoppfull som i början..
  13. Medlem sedan
    Apr 2001
    #7
    Jag har ju min son som fyller 6 i år, men han är från ett tidigare förhållande... Det kändes rätt redan från början med min nuvarande sambo så jag har velat hela tiden, men han är något yngre än jag så han behövde tid att mogna. Är dock inte så hoppfull på att det ska gå fort, fick missfall innan sonen kom och sen tog det ett år att bli gravid. Men jag lever på hoppet.
  14. 7
    Jag har ju min son som fyller 6 i år, men han är från ett tidigare förhållande... Det kändes rätt redan från början med min nuvarande sambo så jag har velat hela tiden, men han är något yngre än jag så han behövde tid att mogna. Är dock inte så hoppfull på att det ska gå fort, fick missfall innan sonen kom och sen tog det ett år att bli gravid. Men jag lever på hoppet.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Japp, nu sätter vi det tycker jag!
  16. 8
    Japp, nu sätter vi det tycker jag!
  17. Medlem sedan
    Apr 2001
    #9
    Det vore ju skönt om vi alla kunde få stanna här nu och slippa hoppa vidare... Så jag stenhåller tummarna!
  18. 9
    Det vore ju skönt om vi alla kunde få stanna här nu och slippa hoppa vidare... Så jag stenhåller tummarna!

Liknande trådar

  1. Hoppas hoppas hon kommer iväg
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 18:05
  2. Jag har sökt jobb!! HOPPAS HOPPAS!!
    By tingla_bu in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 18:59
  3. Ååååh!!! :) Hppas hoppas hoppas!!!
    By tingla_bu in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:43
  4. Hoppas hoppas på februari....
    By Kanske #3 på G in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-13, 18:37
  5. Hoppas, hoppas inte?
    By Sugen på bebis :) in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-29, 23:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar