molande värk i v22???
_0810 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2007
    #1

    molande värk i v22???

    Hallå hallå jag har flera gånger under dagen kännt molande värk i magen och i ryggen....
    Nästan som mkt mild mensvärk...
    Vad är detta? ska det vara så här?
    någon mer som har haft det?

    nojjig nojjig
  2. 1
    molande värk i v22??? Hallå hallå jag har flera gånger under dagen kännt molande värk i magen och i ryggen....
    Nästan som mkt mild mensvärk...
    Vad är detta? ska det vara så här?
    någon mer som har haft det?

    nojjig nojjig
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    det är nog ingen fara! när jag var gravid med lillan (och nu) så hade jag oxå värk men jag trodde själv att det kunde bero på foglossning+ "växvärk" =) fick bekräftat den gången av bm att det nog var så , så denna gången tänker jag knappt på de . Gör det riktigt ont får man sätta sig eller lägga sig å vila!
    hoppas det blir bättre! kram
  4. 2
    det är nog ingen fara! när jag var gravid med lillan (och nu) så hade jag oxå värk men jag trodde själv att det kunde bero på foglossning+ "växvärk" =) fick bekräftat den gången av bm att det nog var så , så denna gången tänker jag knappt på de . Gör det riktigt ont får man sätta sig eller lägga sig å vila!
    hoppas det blir bättre! kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Låter som växtvärk. Jag har så till och från. Lite mer om jag hållt i gång en hel dag.

    Kram.
  6. 3
    Låter som växtvärk. Jag har så till och från. Lite mer om jag hållt i gång en hel dag.

    Kram.
  7. Medlem sedan
    Nov 2007
    #4
    eftersom att jag har haft så kraftiga sammandragningar så blir jag ju livrädd när det är en ny känsla som jag relaterar till förlossning...
    så jag ringde till sjukhuset och frågade i går kväll.
    där sa dom att jag inte skulle känna detta nu, och det blev bums i säng...suck.
    jag hoppas att det är växtverk el att det är foglossningen som lurar mig.
    sen läste jag om en annan mamma som fick sammandragningar från v20 och hade foglossning, hon födde 1 mån för tidigt...
    tror du att man föder tidigare om det håller på så här.

    jag är lite smått nojjig som du säkert märker...
    kram
  8. 4
    eftersom att jag har haft så kraftiga sammandragningar så blir jag ju livrädd när det är en ny känsla som jag relaterar till förlossning...
    så jag ringde till sjukhuset och frågade i går kväll.
    där sa dom att jag inte skulle känna detta nu, och det blev bums i säng...suck.
    jag hoppas att det är växtverk el att det är foglossningen som lurar mig.
    sen läste jag om en annan mamma som fick sammandragningar från v20 och hade foglossning, hon födde 1 mån för tidigt...
    tror du att man föder tidigare om det håller på så här.

    jag är lite smått nojjig som du säkert märker...
    kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2007
    #5
    Skönt att fler vet vad jag känner, men gick du hela tiden ut med din första?
    jag är livrädd för att föda för tidigt...nu när jag har kraftigare sammandragningar och nu detta också...suck.
    kram
  10. 5
    Skönt att fler vet vad jag känner, men gick du hela tiden ut med din första?
    jag är livrädd för att föda för tidigt...nu när jag har kraftigare sammandragningar och nu detta också...suck.
    kram
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Om man får tidigt kan man ju alldrig veta, och jag kan ju inte svara utifrån dig. Men jag tror inte att jag kommer att få tidigt av den växt värk / kram jag känner i magen. Och jag har haft sammandragningar i några veckor nu och hade det tidigt med sonen och han är född i v42.

    Men visst man kan aldrig veta. Men om barnet skulle komma i v36 är det ju inte någon katastrof, barnet är ju klart då och klarar ju det.
  12. 6
    Om man får tidigt kan man ju alldrig veta, och jag kan ju inte svara utifrån dig. Men jag tror inte att jag kommer att få tidigt av den växt värk / kram jag känner i magen. Och jag har haft sammandragningar i några veckor nu och hade det tidigt med sonen och han är född i v42.

    Men visst man kan aldrig veta. Men om barnet skulle komma i v36 är det ju inte någon katastrof, barnet är ju klart då och klarar ju det.
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    molvärk har jag med, men inte så mkt i ryggen.
    men ja har hört att många har så så de borde vara rätt normalt.
  14. 7
    molvärk har jag med, men inte så mkt i ryggen.
    men ja har hört att många har så så de borde vara rätt normalt.
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Jag känner också molvärk....... helt normalt. Livmodern växer så det knakar

    KRAMIS
  16. 8
    Jag känner också molvärk....... helt normalt. Livmodern växer så det knakar

    KRAMIS
  17. Medlem sedan
    Sep 2007
    #9
    ja, jag gick desutom över tiden.. 40+1.. suck, hoppas ja slipper det med denna lilla tjej =)
    fast jag är rädd för förlossningen denna gången det var jag inte med izzy eftersom jag då inte visste vad jag gett mig in på tssshihi jaja de som kommer in ska komma ut, bara å gilla läget lixom =D
  18. 9
    ja, jag gick desutom över tiden.. 40+1.. suck, hoppas ja slipper det med denna lilla tjej =)
    fast jag är rädd för förlossningen denna gången det var jag inte med izzy eftersom jag då inte visste vad jag gett mig in på tssshihi jaja de som kommer in ska komma ut, bara å gilla läget lixom =D

Liknande trådar

  1. Molande värk
    By vero09 in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 09:02
  2. Molande värk
    By brenna in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-18, 20:42
  3. Molande värk...
    By Marmie74 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 13:49
  4. Molande värk
    By Vela in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 09:16
  5. Molande värk
    By Lull in forum Komplikationer
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 21:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar