Vad har ni för semesterplaner?
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vad har ni för semesterplaner?

    Vad ska ni göra i sommar? Jag vill så gärna dra iväg på lite semester nånstans men eftersom jag pluggar i sommar så har vi det rätt begränsat med pengar. Dessutom har jag idétorka. Så jag tänkte att jag kanske kunde få lite tips från er?

    Kram
    ♥ Rebecka med Jonna 060506 & Maja 090820 ♥
    ♥♥ Störst av allt är kärleken ♥♥

    Bloggen!
  2. 1
    Vad har ni för semesterplaner? Vad ska ni göra i sommar? Jag vill så gärna dra iväg på lite semester nånstans men eftersom jag pluggar i sommar så har vi det rätt begränsat med pengar. Dessutom har jag idétorka. Så jag tänkte att jag kanske kunde få lite tips från er?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Vi ska till sthlm

    En vecka (förhoppningsvis) men i övrigt ska vi nog vara hemma.

    Jennie verkligen avgudade Gröna Lund när hon var 3 år. Vi får väl se om Pontus gillar det i år, kanske han vågar åka några av de minsta grejorna tillsammans med Jennie.

    Vet inte om vi ska ta skansen, tror barnen blir less på djuren rätt fort men vi får se. Jennie skulle säkert gilla Junibacken men jag tror inte Pontus är så brydd.

    Pontus är eg som mest nöjd på en riktigt bra lekpark
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Vi ska till sthlm En vecka (förhoppningsvis) men i övrigt ska vi nog vara hemma.

    Jennie verkligen avgudade Gröna Lund när hon var 3 år. Vi får väl se om Pontus gillar det i år, kanske han vågar åka några av de minsta grejorna tillsammans med Jennie.

    Vet inte om vi ska ta skansen, tror barnen blir less på djuren rätt fort men vi får se. Jennie skulle säkert gilla Junibacken men jag tror inte Pontus är så brydd.

    Pontus är eg som mest nöjd på en riktigt bra lekpark
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Vi ska åka