Vad har ni för semesterplaner?
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Vad har ni för semesterplaner?

    Vad ska ni göra i sommar? Jag vill så gärna dra iväg på lite semester nånstans men eftersom jag pluggar i sommar så har vi det rätt begränsat med pengar. Dessutom har jag idétorka. Så jag tänkte att jag kanske kunde få lite tips från er?

    Kram
    ♥ Rebecka med Jonna 060506 & Maja 090820 ♥
    ♥♥ Störst av allt är kärleken ♥♥

    Bloggen!
  2. 1
    Vad har ni för semesterplaner? Vad ska ni göra i sommar? Jag vill så gärna dra iväg på lite semester nånstans men eftersom jag pluggar i sommar så har vi det rätt begränsat med pengar. Dessutom har jag idétorka. Så jag tänkte att jag kanske kunde få lite tips från er?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2

    Vi ska till sthlm

    En vecka (förhoppningsvis) men i övrigt ska vi nog vara hemma.

    Jennie verkligen avgudade Gröna Lund när hon var 3 år. Vi får väl se om Pontus gillar det i år, kanske han vågar åka några av de minsta grejorna tillsammans med Jennie.

    Vet inte om vi ska ta skansen, tror barnen blir less på djuren rätt fort men vi får se. Jennie skulle säkert gilla Junibacken men jag tror inte Pontus är så brydd.

    Pontus är eg som mest nöjd på en riktigt bra lekpark
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  4. 2
    Vi ska till sthlm En vecka (förhoppningsvis) men i övrigt ska vi nog vara hemma.

    Jennie verkligen avgudade Gröna Lund när hon var 3 år. Vi får väl se om Pontus gillar det i år, kanske han vågar åka några av de minsta grejorna tillsammans med Jennie.

    Vet inte om vi ska ta skansen, tror barnen blir less på djuren rätt fort men vi får se. Jennie skulle säkert gilla Junibacken men jag tror inte Pontus är så brydd.

    Pontus är eg som mest nöjd på en riktigt bra lekpark
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3

    Vi ska åka

    till Dalarna, till Insjön någon vecka, sedan hemma någon vecka och sedan i väg till Astrid Lindgrens värld- Båstad - Göteborg, totalt ca 2 v. Fullt upp!

    Kram Malin
    Blogg: www.malinv.blogg.se

    Malin m.Elias & Malte
  6. 3
    Vi ska åka till Dalarna, till Insjön någon vecka, sedan hemma någon vecka och sedan i väg till Astrid Lindgrens värld- Båstad - Göteborg, totalt ca 2 v. Fullt upp!

    Kram Malin
  7. Medlem sedan
    Sep 2003
    #4
    jag har ingen semster i år iom att jag pluggar så kommer jag inte ta semster från jobbet men jag är ju "ledig" ganska mkt ändå. men vi har avrken råd elelr tid att åka nånstans i sommar men det blir ens väng till lycksele iom att sambon har både sin syster och mamma där och en sommarstuga inom familjen som vi får bo gratis i

    men du......en lekparksturne duger alldeles bra och jonna kommer älska det, vi gjorde det i fjol med brorsan vi for till lite olika lekplatser och hade picknick och ungarna hade hur kul som helst!
  8. 4
    jag har ingen semster i år iom att jag pluggar så kommer jag inte ta semster från jobbet men jag är ju "ledig" ganska mkt ändå. men vi har avrken råd elelr tid att åka nånstans i sommar men det blir ens väng till lycksele iom att sambon har både sin syster och mamma där och en sommarstuga inom familjen som vi får bo gratis i

    men du......en lekparksturne duger alldeles bra och jonna kommer älska det, vi gjorde det i fjol med brorsan vi for till lite olika lekplatser och hade picknick och ungarna hade hur kul som helst!
  9. Medlem sedan
    Sep 2003
    #5
    lekparker är klart underskattade..vi for på lekparksturne i fjol och ungarna tyckte det var toppen
  10. 5
    lekparker är klart underskattade..vi for på lekparksturne i fjol och ungarna tyckte det var toppen
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6
    LONDON, bara jag å sambon! Love får då semestra med mormor o morfar i husvagn i Söderköping!!!

    Och kanske Gotland en lång helg!

    Annars blir vi hemma i huset och hos mina föräldrar!

    Ska ju bygga badrumm oxå... torde dock det skulle bli klart innan semestern men det ser inte så ut....

    Hoppas du kommer på nåt roligt att göra!
    Kram!
  12. 6
    LONDON, bara jag å sambon! Love får då semestra med mormor o morfar i husvagn i Söderköping!!!

    Och kanske Gotland en lång helg!

    Annars blir vi hemma i huset och hos mina föräldrar!

    Ska ju bygga badrumm oxå... torde dock det skulle bli klart innan semestern men det ser inte så ut....

    Hoppas du kommer på nåt roligt att göra!
    Kram!
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Svärfar i Göteborg någon vecka .. annars blir de hemma har inte funnit rutiner ännu hemma med två små barn och Jimmy ska jobba hela sommaren då han bytt jobb...annars blir de nog utö här i sthlm och små utflykter... kanske tar tåget till Dalarna till min vän som bor vid siljan..Kram på er
  14. 7
    Svärfar i Göteborg någon vecka .. annars blir de hemma har inte funnit rutiner ännu hemma med två små barn och Jimmy ska jobba hela sommaren då han bytt jobb...annars blir de nog utö här i sthlm och små utflykter... kanske tar tåget till Dalarna till min vän som bor vid siljan..Kram på er
  15. Medlem sedan
    Jan 2006
    #8

    lite av varje

    vi ska mest hålla oss här hemma i stockholmsområdet, det blir lite tid i skärgården, fhv en långhelg på gotland, kanske en sväng till norrland i augusti annars mest dagsutflykter jag menar, vi bor ju i världens bästa stad så jag är gärna här på sommaren!
  16. 8
    lite av varje vi ska mest hålla oss här hemma i stockholmsområdet, det blir lite tid i skärgården, fhv en långhelg på gotland, kanske en sväng till norrland i augusti annars mest dagsutflykter jag menar, vi bor ju i världens bästa stad så jag är gärna här på sommaren!
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9
    Precis...ta med en picknick till en lekpark är mitt tips.....finns flera sjönära också:-)
  18. 9
    Precis...ta med en picknick till en lekpark är mitt tips.....finns flera sjönära också:-)
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10
    Vi ska till utö i helgen;-) Har aldrig varit där.....
  20. 10
    Vi ska till utö i helgen;-) Har aldrig varit där.....
  21. Medlem sedan
    Aug 2004
    #11

    Storasyster har bestämt

    att vi ska åka till Liseberg, så det blir några dagar i Gbg. Annars blir det lantställen (Vimmerby, Karlskrona skärgård och Åland).

    Ska bli skönt att få liteledigt. Ska ha fem veckor för första gången !

    I höst blir det Barcelona med sambon. Vi firar 10 år *gulp*

    Barnen brukar ju vara ganska nöjda med att bara leka med kompisar - kanske gå på zoo, 4H-gård eller ha en picknick i skogen. Tälta brukar oxå vara en hit. Billigt och bra

    Hoppas ni hittar på nå´t kul att göra !
  22. 11
    Storasyster har bestämt att vi ska åka till Liseberg, så det blir några dagar i Gbg. Annars blir det lantställen (Vimmerby, Karlskrona skärgård och Åland).

    Ska bli skönt att få liteledigt. Ska ha fem veckor för första gången !

    I höst blir det Barcelona med sambon. Vi firar 10 år *gulp*

    Barnen brukar ju vara ganska nöjda med att bara leka med kompisar - kanske gå på zoo, 4H-gård eller ha en picknick i skogen. Tälta brukar oxå vara en hit. Billigt och bra

    Hoppas ni hittar på nå´t kul att göra !
  23. Medlem sedan
    Jan 2005
    #12
    Åhh har ni släkt i Karlskrona?.. min man kommer ju därifrån så min svärmor,svåger bor ju där å de är en såå fin sommar stad .. Kram på dig
  24. 12
    Åhh har ni släkt i Karlskrona?.. min man kommer ju därifrån så min svärmor,svåger bor ju där å de är en såå fin sommar stad .. Kram på dig
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    Åhh de e såååå mysigt där.. finne ett så fint bad ställe som är långgrunt för barn de är en känsla som att vara utomlands för stranden är såå finsandig..Ha de så mysigt ..kram Åsa
  26. 13
    Åhh de e såååå mysigt där.. finne ett så fint bad ställe som är långgrunt för barn de är en känsla som att vara utomlands för stranden är såå finsandig..Ha de så mysigt ..kram Åsa

Liknande trådar

  1. Semesterplaner?
    By Fia med 4 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-30, 10:51
  2. Semesterplaner?
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-07-04, 08:25
  3. Vad har ni för semesterplaner?
    By ms_chili in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2008-06-27, 11:41
  4. Semesterplaner?
    By Mackan in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 19:01
  5. Semesterplaner?
    By Empa in forum _0707 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar