Fem bästa sakerna ni köpt till er barn?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2004
    #1

    Fem bästa sakerna ni köpt till er barn?

    Nyfiken som jag är undrar jag, vilka de fem bästa köpen ni gjort till ert barn är?

    Mina är:

    1. Ett solskydd, (är som ett extra lång sufflet som man fäster över den vanliga suffleten, är bäst nu det är soligt).
    2. Våran vagnar, Teutonia Timmy och våran Maclaren Quest (kan inte välja vilken som är bäst )
    3. Sack `n seat , att allid ha barnstol med är praktiskt.
    4. En Buggy Snuggle (åkpåse) i fleece
    5. Näs-Frida, en bästa vän då Melina har varit mkt förkyld.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  2. 1
    Fem bästa sakerna ni köpt till er barn? Nyfiken som jag är undrar jag, vilka de fem bästa köpen ni gjort till ert barn är?

    Mina är:

    1. Ett solskydd, (är som ett extra lång sufflet som man fäster över den vanliga suffleten, är bäst nu det är soligt).
    2. Våran vagnar, Teutonia Timmy och våran Maclaren Quest (kan inte välja vilken som är bäst )
    3. Sack `n seat , att allid ha barnstol med är praktiskt.
    4. En Buggy Snuggle (åkpåse) i fleece
    5. Näs-Frida, en bästa vän då Melina har varit mkt förkyld.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    1. Vagnen, en Brio Nova som har varit mycket mångsidig. Vi kommer ha kvar den för balkongsovning nu när vi ska skaffa sulky.
    2. Ergo bärsele. Världens bästa.
    3. Flecceoverallen från Kappahl som var så bra i storleken att vi använde den från september och fram till nu.
    4. Hårdliften vi köpte extra till vagnen (en mjuk ingick). Den var super att ha överallt, i soffan, på öppna förskolan mm.
    5. Haklappar med ärmar från IKEA. Sparar mycket tvätt...
  4. 2
    1. Vagnen, en Brio Nova som har varit mycket mångsidig. Vi kommer ha kvar den för balkongsovning nu när vi ska skaffa sulky.
    2. Ergo bärsele. Världens bästa.
    3. Flecceoverallen från Kappahl som var så bra i storleken att vi använde den från september och fram till nu.
    4. Hårdliften vi köpte extra till vagnen (en mjuk ingick). Den var super att ha överallt, i soffan, på öppna förskolan mm.
    5. Haklappar med ärmar från IKEA. Sparar mycket tvätt...
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    1. Vår Vagn en Urban Jungle
    2. Bumbo Sitter
    3. Hoppgungor (Bästa barnvakten)
    4. Näsfrida
    5. Alla Super fynd jag gjort på blocket och sedan sålt för bra pengar.
  6. 3
    1. Vår Vagn en Urban Jungle
    2. Bumbo Sitter
    3. Hoppgungor (Bästa barnvakten)
    4. Näsfrida
    5. Alla Super fynd jag gjort på blocket och sedan sålt för bra pengar.
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    1. Barnvagnen. Vi la ner mycket tid på att hitta den (för oss) perfekta vagnen och hade många kategorier som skulle uppfyllas. Prajse the lord eller nån annan för vår Teutonia Spirit S3 säger jag bara!

    2. IKEAS barnstol. Köpte först en dyr (!) tripp-trapp men hon är så smal och satt ostadigt från början i den så vi köpte en Antiloop från IKEA. Använder den flera ggr varje dag fortfarande, bordet gör att det är lätt för henne att nå maten eftersom hon föredrar att äta själv.

    3. Myspölen. Köpte den dock inte utan vann den och den är underbar! Hon låg i den från början, satt sedan i den och nu klättrar hon in och ut ur den. Vi ligger i den och läser böcker och myser på dagarna.

    4. Bärsjalen. Fantastisk när hon var "nykläckt" och ville sova i famnen. Man kunde gå en promenad utan att få ont i armarna.

    5. Bilbarnstolen. Dyr men mycket säker och med isofix. Värd varenda krona.
  8. 4
    1. Barnvagnen. Vi la ner mycket tid på att hitta den (för oss) perfekta vagnen och hade många kategorier som skulle uppfyllas. Prajse the lord eller nån annan för vår Teutonia Spirit S3 säger jag bara!

    2. IKEAS barnstol. Köpte först en dyr (!) tripp-trapp men hon är så smal och satt ostadigt från början i den så vi köpte en Antiloop från IKEA. Använder den flera ggr varje dag fortfarande, bordet gör att det är lätt för henne att nå maten eftersom hon föredrar att äta själv.

    3. Myspölen. Köpte den dock inte utan vann den och den är underbar! Hon låg i den från början, satt sedan i den och nu klättrar hon in och ut ur den. Vi ligger i den och läser böcker och myser på dagarna.

    4. Bärsjalen. Fantastisk när hon var "nykläckt" och ville sova i famnen. Man kunde gå en promenad utan att få ont i armarna.

    5. Bilbarnstolen. Dyr men mycket säker och med isofix. Värd varenda krona.
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    1. Våra vagnar. En Brio Duo -04, en babytravel (bästa, bästa), och nu en sulky Cango Friend.

    2. Gåstolen (används inte längre)

    3. Lekmattan i skumplast.

    4. Badkarsinsatsen när hon inte kunde sitta själv. Nu sitter hon på halkmatta som också är toppen.

    5. Barnpoolen

    //Malin
  10. 5
    1. Våra vagnar. En Brio Duo -04, en babytravel (bästa, bästa), och nu en sulky Cango Friend.

    2. Gåstolen (används inte längre)

    3. Lekmattan i skumplast.

    4. Badkarsinsatsen när hon inte kunde sitta själv. Nu sitter hon på halkmatta som också är toppen.

    5. Barnpoolen

    //Malin
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6

    fem i topp blev bara tre

    Ergo bärsele
    tripptrapp matstol
    bebisgungan
    är mina bästa köp i synnerhet ergon!
    Kärlek och respekt. Ska det vara så jävla svårt?
  12. 6
    fem i topp blev bara tre Ergo bärsele
    tripptrapp matstol
    bebisgungan
    är mina bästa köp i synnerhet ergon!

Liknande trådar

  1. Ditt bästa recept till kräsna barn?
    By annelit in forum Mat & dryck
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-12-01, 13:25
  2. Första sakerna till paketkalendern
    By cyklamen in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-03, 21:00
  3. Ert bästa fiskrecept (till barn)?
    By singoalla in forum Mat & dryck
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-01-21, 01:32
  4. 3 bästa sakerna
    By Marie_AOA in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 21:44
  5. Har köpt världens bästa julkalender
    By Madicken-m4 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-10, 12:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar