Vad önskar sig era barn i present?
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    May 2002
    #1

    Vad önskar sig era barn i present?

    Som jag skrev i ett inlägg längre ner så samlar Fabian på kaffekoppar och kaffeskedar så ganska många presenter är avklarade av släkten. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga till övriga. Vad önskar sig era barn? Många tips önskas
    Kramar
    Camilla m Felicia, Love & Fabian
  2. 1
    Vad önskar sig era barn i present? Som jag skrev i ett inlägg längre ner så samlar Fabian på kaffekoppar och kaffeskedar så ganska många presenter är avklarade av släkten. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga till övriga. Vad önskar sig era barn? Många tips önskas
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Ingenting...

    eftersom vi har precis allt och lite till så blir det inte så mycket:

    * ett par nya bobux för hans är helt sönderslitna (välanvända)
    * en cykelhjälm (sen kommer vi köpa en cykelkärra till hans födelsedag men det är ju inte så mycket till honom)
    * sen fick han sandaler av mormor och morfar
    * önskar sig en vattenbana som man kan ha ute

    Sen är det nog inte nåt mer direkt, det finns och blir över.

    Kram!
    JEMA m Elias 0312, Sofia 0510 & Felix 0706

    Jag försöker skriva lite om hur man överlever livet när allt är lite för mycket i min blogg: jemaochlivet.blogg.se titta gärna in!

    Sofia har LCH och behandlas med kortison och cellgifter. Läs om LCH på www.sos.se och sök på LCH.
  4. 2
    Ingenting... eftersom vi har precis allt och lite till så blir det inte så mycket:

    * ett par nya bobux för hans är helt sönderslitna (välanvända)
    * en cykelhjälm (sen kommer vi köpa en cykelkärra till hans födelsedag men det är ju inte så mycket till honom)
    * sen fick han sandaler av mormor och morfar
    * önskar sig en vattenbana som man kan ha ute

    Sen är det nog inte nåt mer direkt, det finns och blir över.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3

    inget

    men han ska få en cykelhjälm av oss, har fått gunga redan,sedan får han pengar av mormor och förmodligen skräp av farmor. jag är lite sugen på bobcar ,men väntar till jul
    Kärlek och respekt. Ska det vara så jävla svårt?
  6. 3
    inget men han ska få en cykelhjälm av oss, har fått gunga redan,sedan får han pengar av mormor och förmodligen skräp av farmor. jag är lite sugen på bobcar ,men väntar till jul
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Han kommer _med största sannolikhet_ få en sulky, kronan, av sambons föräldrar. Vi ska köpa nån typ av plocklåda med klossar i olika former för han är mycket för att plocka i och ur just nu. Om nån undrar så tänker jag tipsa om att köpa en sån där servis i plast med koppar och grytor och grejer för det älskar han att greja med på öppna förskolan......
  8. 4
    Han kommer _med största sannolikhet_ få en sulky, kronan, av sambons föräldrar. Vi ska köpa nån typ av plocklåda med klossar i olika former för han är mycket för att plocka i och ur just nu. Om nån undrar så tänker jag tipsa om att köpa en sån där servis i plast med koppar och grytor och grejer för det älskar han att greja med på öppna förskolan......
  9. Medlem sedan
    Sep 2007
    #5
    Emmy fyllde år i söndags. Hon fick massor av presenter. En sandlåda med sand och leksaker, en rutschkana, en cykelbarnstol, en bobbycar, småbilar, en trehjuling, lite kläder, en boll. Ja massor av saker. Nu hoppas jag att hon är nöjd ett tag.
  10. 5
    Emmy fyllde år i söndags. Hon fick massor av presenter. En sandlåda med sand och leksaker, en rutschkana, en cykelbarnstol, en bobbycar, småbilar, en trehjuling, lite kläder, en boll. Ja massor av saker. Nu hoppas jag att hon är nöjd ett tag.
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6

    Aquaplay önskar sej Lisen

    och syskonen Är det sån du menar, vattenbana att ha ute? Blå plast, kanaler att ha båtar i? Riktigt rolig i alla fall, inte ens sexåringen har tröttnat på den gamla och slitna vi har på landet.
  12. 6
    Aquaplay önskar sej Lisen och syskonen Är det sån du menar, vattenbana att ha ute? Blå plast, kanaler att ha båtar i? Riktigt rolig i alla fall, inte ens sexåringen har tröttnat på den gamla och slitna vi har på landet.
  13. Medlem sedan
    Oct 2000
    #7

    vilket bra tips

    det har vi inte sedan innan, känns annars som om vi har allt
    Var köper man det?

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  14. 7
    vilket bra tips det har vi inte sedan innan, känns annars som om vi har allt
    Var köper man det?
  15. Medlem sedan
    Jan 2001
    #8

    Ja det vete katten

    Jag bor ju söder om sthlm och i Sätra finns en Brio Lek och lär där de har... annars kan du nog googla på aquaplay och höra med leverantören var närmsta återförsäljare finns. Tycker absolut inte du ska leta på blocket
  16. 8
    Ja det vete katten Jag bor ju söder om sthlm och i Sätra finns en Brio Lek och lär där de har... annars kan du nog googla på aquaplay och höra med leverantören var närmsta återförsäljare finns. Tycker absolut inte du ska leta på blocket
  17. Medlem sedan
    Oct 2000
    #9

    haha

    på blocket fanns en enda i hela landet (lååååångt från Blekinge) så köp den du
    Kollar på Briobutiken här i morrn... det är ju lite brådis också... kalas på söndag

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  18. 9
    haha på blocket fanns en enda i hela landet (lååååångt från Blekinge) så köp den du
    Kollar på Briobutiken här i morrn... det är ju lite brådis också... kalas på söndag
  19. Medlem sedan
    Jul 2006
    #10
    Egentillverkad pekbok (vi har ritat lite bilder och tagit foton som vi satt in i ett litet fotoalbum med plastfickor) och en maraccas!
  20. 10
    Egentillverkad pekbok (vi har ritat lite bilder och tagit foton som vi satt in i ett litet fotoalbum med plastfickor) och en maraccas!
  21. Medlem sedan
    Aug 2004
    #11

    coop forum

    här i haninge har det (vet om var just märket aquaplay men det såg likadant ut), finns säker på flera coop forum.
    Linda med *Theodor* 04, Melvin 05, Melina 07 & Leo 09
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~
  22. 11
    coop forum här i haninge har det (vet om var just märket aquaplay men det såg likadant ut), finns säker på flera coop forum.
  23. Medlem sedan
    Oct 2000
    #12

    tack

    vårt coop forum hade inte men jag hittade på en annan liten lokal leksaksbutik

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  24. 12
    tack vårt coop forum hade inte men jag hittade på en annan liten lokal leksaksbutik
  25. Medlem sedan
    Oct 2000
    #13

    solskyddsbaddräkt

    får Elliot av mormor o morfar
    Hittade på vår EXIT för bara 200 kr, tycker jag var ett klipp!

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  26. 13
    solskyddsbaddräkt får Elliot av mormor o morfar
    Hittade på vår EXIT för bara 200 kr, tycker jag var ett klipp!
  27. Medlem sedan
    Oct 2006
    #14
    Det önskade vi med till gustaf av mormor och morfar. Vi köpte en tvådelad på Kappahl som verkar bra!
  28. 14
    Det önskade vi med till gustaf av mormor och morfar. Vi köpte en tvådelad på Kappahl som verkar bra!

Liknande trådar

  1. Vad önskar jag mig i present?
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 20:22
  2. Vad önskar/får era 7-åringar i present?
    By Åsa m A, M & Klara in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 13:02
  3. bröllopsdag - önskar tips på present....
    By Nebria in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-09-27, 12:43
  4. Vad önskar ni er av era barn?
    By Lova med tre in forum Tonåringar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 08:46
  5. Vad önskar sig era barn i
    By annahpo in forum Downs Syndrom
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-16, 20:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar